Serviceinriktad kundsupport till Babs Paylink

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2016-12-07

Företaget
Babs Paylink tillhandahåller och utvecklar säkra och effektiva betalningslösningar för kortbetalning. De är idag en ledande aktör i Sverige inom sitt område och samarbetar med olika typer av företag, bland annat restauranger och butiker. Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, moderna lokaler där cirka 60 personer arbetar. Här präglas kulturen av en stark teamkänsla där de stöttar och peppar varandra i arbetet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som kundsupport tar du emot inkommande samtal och mail från företagets befintliga kunder och ger support i enklare tekniska ärenden. Mer avancerade frågor eller av annan karaktär eskaleras vidare till andra grupperingar inom kundservice som är uppdelad inom olika områden. Merförsäljning är en naturlig del av ditt arbete där du agerar rådgivande och erbjuder uppgraderingar av befintliga kunders avtal eller erbjuder kompletterande produkter. Du arbetar med individuella och teambaserade mål.

Du får en gedigen introduktion under tre veckor och erbjuds därefter kompetensutvecklande aktiviteter och dedikerade kollegor. Arbetet är förlagt heltid på vardagar kl. 8-17, ibland 9-18.

Uppdraget är initialt på sex månader, med goda chanser till förlängning efter detta.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom försäljning där du arbetat med utgående samtal och/eller erfarenhet av kundservice.
• Meriterande är också om du har tidigare erfarenhet av teknisk support av något slag, men detta är inget krav.
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och gärna även på engelska.

Vi söker dig som trivs i kombinationen av kundservice och försäljning, har ett tekniskt intresse och som drivs av att arbeta mot tydligt uppsatta mål. För att lyckas i denna roll tror vi att du är en tävlingsinriktad lagspelare som gillar att hitta lösningar på problem och ge förstklassig service. Vi tror att du är en nyfiken person som gärna vill utvecklas och klättra i företaget men också att du är en person som tar ansvar för de ärenden som du åtar dig. För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Fast del samt generös provisionsdel

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-support, kundservice, merförsäljning, IT, service, försäljning, heltid, kundtjänst, support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Edith Ottoson edith.ottosson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3200796

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: