Serviceinriktad kund-och orderadministratör till Skydda

AB Effektiv Bemanning Sverige / Inköpar- och marknadsjobb / Ulricehamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Ulricehamn, Borås, Mullsjö, Tranemo, Svenljunga eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AB Effektiv Bemanning Sverige i Ulricehamn, Borås, Tranemo, Svenljunga, Herrljunga eller i hela Sverige

Om vår kund

Gillar du att arbeta administrativt och lösningsorienterat samtidigt som du vill ge bästa möjliga service? Nu söker Skydda en kund-och orderadministratör. Tjänsten är ett föräldravikariat på minst 12 månader med placering i Ulricehamn. Du kommer att vara anställd av Effektiv under perioden.

Skydda ingår i B&B TOOLS-koncernen som förser industri- och byggsektorn i norra Europa med verktyg, förnödenheter och komponenter. Skydda är en av de ledande leverantörerna av lösningar och utrustning för personligt skydd i norra Europa. Vår uppgift är att göra våra kunders vardag, ENKLARE, SÄKRARE och mer LÖNSAM genom att utveckla och sälja rätt lösningar inom personlig skyddsutrustning. Skydda omsätter idag 1,2 miljarder. Skydda återfinns hos din lokala industri- och bygghandlare. Mer information på skydda.se

Publiceringsdatum
2016-09-15

Arbetsuppgifter
I rollen som kund-och orderadministratör är dina huvudsakliga arbetsuppgifter kundservice och orderadministration åt såväl befintliga som nya kunder. Du kommer att arbeta både mot huvudmarknaden och mot exportmarknaden, där du får användning för dina kunskaper i engelska och din förmåga att skapa relationer. Det dagliga arbetet inbegriper att svara på både interna och externa kundfrågor samt lösa ärenden via telefon och e-post. Du kommer att bistå med support gällande leverans, fakturor, reklamation, returer och liknande områden. I ditt ansvarsområde ingår även orderregistrering, justering och hantering av felplock samt support och analys avseende prisuppgifter. Ditt arbetssätt präglas av högkvalitativ service och du ger alltid ett professionellt bemötande för att uppnå kundnöjdhet!

Profil
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har mycket goda kunskaper i reklamationshantering och i olika affärssystem samt Excel. Du har god kommunikationsförmåga och kan tala flytande engelska. Tyska är meriterande.

Som person är du serviceinriktad, positiv och lyhörd. Du har ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du gillar att arbeta målfokuserat. Då kundkontakt är en central del i tjänsten, är det viktigt att du genom din sociala kompetens arbetar för att ge god service med en ambition att lösa varje problem.

Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via Effektiv.se. Urval sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Richard Erlandsson, 0704-20 45 32, e-post: richard@effektiv.se

Om företaget
Effektiv Bemanning är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Effektivitet, Driv, Långsiktighet och Framgång - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-29
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 358
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Richard Erlandsson richard@effektiv.se

Företag
AB Effektiv Bemanning Sverige

Adress
AB Effektiv Bemanning Sverige
Skaraborgsvägen 3B
50630 Borås

Kontorsadress
Skaraborgsvägen 3B, Borås

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3050922

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AB Effektiv Bemanning Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AB Effektiv Bemanning Sverige: