Serviceinriktad Koordinator/Administratör till företag i Stockho

2Complete AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-20

Om företaget
Företagets huvudverksamhet är att erbjuda service vid internationell förflyttning av kundföretagens medarbetare. Man jobbar inom affärsområdena Relocation Services, Immigration Services, Tenancy Management, Global Mobility Services och Intercultural Communication. Företaget har sin bas i Sverige med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Nu vill företaget stärka upp sin organisation med en Relocation konsult.

Arbetsuppgifter
I rollen som Relocation konsult jobbar du på företagets avdelning inom Relocation Services. Du skapar goda förutsättningar för de anställda på kundföretagen och deras medföljande, vid förflyttningar till och från Sverige. Du jobbar med att hjälpa till med allt praktiskt, såsom arbetstillstånd, folkbokföring, bostadssökande, introduktion till Sverige och hur man lever här.

Övriga arbetsuppgifter är sökning av objekt via externa och interna kanaler, områdesvisningar och sköter kundrapportering. Arbetet innebär många kundkontakter och myndighetskontakter och du har stort fokus på service. I rollen arbetar du både operativt och administrativt och jobbar med att skapa goda relationer.

Kontoret är beläget centralt i Stockholm.

Profil
Vi söker dig som brinner för service och kundbemötande. För att lyckas i rollen är du initiativrik, lösningsfokuserad och flexibel. Vi ser att du har god förmåga att arbeta självständigt, är noggrann och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är lösningsorienterad och är van att koordinera och prioritera, samt att du är bekväm med att ta egna beslut. Andra personliga egenskaper som vi värdesätter är ödmjuk, lyhörd och social.

Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har du utbildning inom branschen är det meriterande. Vi ser gärna att du har upplevt vad det innebär att arbeta och bo i ett annat land. Språkkunskaper utöver modersmål är en merit. God kännedom om Sverige och kulturella skillnader är bra. Vidare är du en van datoranvändare framförallt i Office-paketet.

Körkort är ett krav likaså goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk siri@2Complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss.
Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 726
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Siri Hågefalk

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3115938

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: