Serviceinriktad kontorsadministratör till Statkraft - halvtid
Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker nu en kontorsadministratör/receptionist till Statkraft Sverige. Tjänsten är placerad mitt i centrala Stockholm. Företaget är ledande inom vattenkraft internationellt och är Europas största leverantör av förnybar energi samt Sveriges fjärde största elproducent. Koncernen producerar vattenkraft, vindkraft, solkraft, gaskraft och levererar fjärrvärme.
I rollen som kontorsadministratör/receptionist kommer du att ha en bred och variationsrik roll där din uppgift är att ge besökare ett bra första intryck samt att administrera och hantera logistiken på kontoret. Det innebär bland annat att du förbereder möteslokaler och konferensrum, beställer kontorsmaterial, viss fakturahantering, administrerar och informerar såväl internt som externt samt för protokoll i ledningsgruppen. Ingen dag är den andra lik och du kommer arbeta självständigt och ta egna initiativ där det behövs.
För att passa i rollen är du en tillmötesgående person som gärna hjälper dina kollegor med stort som smått. Du är prestigelös, positiv och alltid redo att ge den bästa servicen. Vi ser att du är en flexibel person med skinn på näsan som trivs med att jobba individuellt och har förmågan att driva på ditt eget arbete. Det handlar om att vara lyhörd för vad som kan behöva göras och att själv våga ta initiativ till att lösa problem. Självklart anser du dig vara en glad och trevlig person som tycker om att träffa nya människor.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2019-01-16Kravprofil för detta jobb• Gymnasieutbildning
• God erfarenhet av receptionist- och administrationsarbete
• God datorvana
• Flytande i tal och skrift
Meriterande
• Erfarenhet av affärssystemet SAP
Tjänstens omfattning och tillträdeDeltid 50%, konsultuppdrag tillsvidare. Tillträde 2019-02-04.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Har du tidigare arbetat som administratör, receptionist eller kontorsassistent och vill ta dig an en ny utmaning? Är du strukturerad och serviceinriktad med ett leende på läpparna? Vår kund söker nu en självgående kontorsadministratör på halvtid med varierade arbetsuppgifter. Känner du igen dig i beskrivningen? Läs vidare!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 48 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30704 i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seVaraktighet, arbetstid
40%-60%
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-06
Ange följande referens när du ansöker: 30704
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 4559992
Observera att sista ansökningsdag har passerat.