Serviceinriktad IT-supporttekniker sökes till Humana

Humana Assistans AB / Supportteknikerjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv och du erbjuds ett arbete med spännande utvecklingsmöjligheter? Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se

Humanas IT-avdelning söker en supporttekniker till Örebrokontoret.

Arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att representera Humanas IT-avdelning gentemot verksamhet och externa beställare. Din huvudsakliga arbetsuppgift är att via telefon och e-post hantera inkommande problem och frågeställningar gällande Humanakoncernens IT-plattform och system. Det innebär att med ett högt servicetänk hantera ärenden på ett effektivt och strukturerat sätt. Du kommer också bidra till att, tillsammans med övrig IT-personal, utveckla vår IT-avdelning, dess arbetssätt och processer.

Publiceringsdatum
2017-11-24

Kvalifikationer
Du har IT-teknisk utbildning från universitet/högskola samt några års erfarenhet av IT-support. Service är något du är och står för, både gentemot användare och kollegor. För att lyckas i rollen krävs att du är strukturerad, driven, har ett högt servicetänk, god kommunikationsförmåga och ett professionellt förhållningssätt.

Vi erbjuder
På Humana har vi en bra anledning att stiga upp och gå till jobbet varje dag. Vi är hängivna uppgiften att ge så många människor som möjligt ett bra liv. Det är en stor uppgift. Och vi har tur - vi har 15 000 talangfulla medarbetare.

Vi tror på Engagemang, Ansvar och Glädje och ger våra medarbetare frihet att vara dem de är. Vi kombinerar en nära relation till våra kunder med styrkan i att vara ett stort modernt nordiskt bolag med många utvecklingsmöjligheter.

Vi tror på att ge våra medarbetare ett eget ansvar och på att ha starka ledare som inspirerar, stödjer och coachar. Vi bygger varaktiga relationer - med våra kunder, med våra samhällspartners och med varandra. Vi hjälper våra medarbetare att utveckla sin kompetens och bygga meningsfulla karriärer.

Ansökningsförfarande
Känner du dig inspirerad av vårt företag och jobbet som IT-supporttekniker? Då ser vi fram emot att ta del av din ansökan innehållande CV och personligt brev så snart som möjligt, dock senast den 4 december. Vi hanterar löpande inkommande ansökningar.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning och start enligt överenskommelse.

Sökande till tjänsten kan komma att få genomföra våra rekryteringstester Matrigma och MAP.

Vi tar endast emot ansökningar via länken Ansök nedan.

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Individuell lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michael Sandin, Chef IT Servicedesk michael.sandin@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70230 ÖREBRO

Kontorsadress
Fabriksgatan 22, 5 tr

Jobbnummer
3821658

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: