Serviceinriktad förvaltningsassistent Göteborg

Willhem AB / Kontorsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willhem AB i Göteborg, Borås, Trollhättan, Halmstad, Jönköping eller i hela Sverige

Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på service och trygghet i boendemiljön. Ägare är Första AP-fonden. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. I dag finns vi i Borås, Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Västerås. Huvudkontoret ligger i Göteborg.

Willhem strävar efter att vara den mest attraktiva arbetsplatsen i branschen. Vår filosofi är att varje medarbetare växer genom eget ansvar och medinflytande. I rekryteringen av nya medarbetare söker vi efter en mix vad gäller såväl kön och ålder som erfarenhet och kulturell bakgrund.

Vår verksamhet ska präglas av en hög förändringstakt. Vi vill uppfattas som ett nyskapande bostadsbolag som tänker och agerar långsiktigt och hållbart. I detta är våra medarbetare vår främsta resurs och vi erbjuder bland annat kompetensutveckling i egen regi och personalförmåner som årligt friskvårdsbidrag och privat sjukvårdsförsäkring.

Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Välkommen att sök våra lediga tjänster!

Willhem söker nu en serviceinriktad förvaltningsassistent till vårt områdeskontor i Göteborg. Förvaltningsassistenten är den person som lägenhetssökande eller ny hyresgäst först möter vid kontakten med Willhem. I din roll är du hyresgästens kontaktperson när det gäller praktiska frågor kring boendet. Din huvuduppgift är att under ledning av förvaltaren och i nära samarbete med dina kollegor vårda och utveckla våra relationer med hyresgästerna.

I dina arbetsuppgifter ingår:
• Upprätthålla kundtjänst genom telefonservice och omhändertagande av besök på vårt lokalkontor
• Svara på våra hyresgästers frågeställningar kring sitt boende
• Upprätta information till hyresgäster och informera om Willhems hemsida
• Uthyrning av lägenheter, garage och P-platser samt förråd
• Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och byten
• Nyckelhantering
• Visning av lägenheter
• Övrig kontorsadministration

Publiceringsdatum
2016-03-17

Erfarenhet och utbildning
Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du bör ha vana av att arbeta i verksamhetssystem. Körkort är ett krav.

Dina personliga egenskaper
Du är en god administratör som trivs med att ta ansvar och har ett strukturerat arbetssätt. Som person är du en problemlösare och kan hålla en hög servicegrad även vid stressade tillfällen. Du kommer att var en del av ett team som har målet att leverera högsta kvalitet till våra hyresgäster.

Tillträde
Tillträde enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast 6 april. Ansökningar tas endast emot genom att du registrerar dig i vår databas. Vi undanber oss ansökningar via e-post.

Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta personaladministratör Sara Krantz på tel 031-7887020 eller sara.krantz@willhem.se .

Vid tekniska problem eller frågor angående hur du registrerar din ansökan ber vi dig kontakta jobbet.se på tel 018-100112 och kundtjanst@jobbet.se

Körkortskrav
B
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Willhem AB

Adress
Willhem AB
Höstvädersgatan 3
41833 Göteborg

Kontorsadress
Höstvädersgatan 3

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2731105

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willhem AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willhem AB: