Serviceinriktad Fleet Advisor

Jurek Rekrytering & Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2014-11-13

Dina arbetsuppgifter
Du kommer vara en del av vårt Alphabet Fleet Support team som gemensamt ansvarar för att tillhandahålla tjänster som berör bilen och dess finansiering till våra kunder. Gruppen besvarar också allehanda frågeställningar från våra kunders kontaktpersoner, förare, löne- och personalavdelningar. Vi är tillgängliga både på telefon och via mail. Vi gör också kundbesök hos nya och befintliga kunder. Vi söker en kollega med långsiktiga planer.

• Skapa offertförslag och kvalitetssäkra bekräftade offerter.
• Leverantörskontakter, beställa bilar och aktivera kontrakt.
• Ta fram återkommande rapportpaket till våra kunder.
• Förvalta befintliga kunder och avtal.

Vem är du?

Vi tror att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare, helst inom leasingbranschen. Du är van att hantera kunder och du är en serviceinriktad person utöver det vanliga. Du har en eftergymnasial utbildning, företrädesvis med inriktning ekonomi, alternativt att du har erfarenhet av att arbeta med ekonomirelaterade uppgifter. Som person är du engagerad och utåtriktad. Du vill gärna bidra med dina idéer och kunskaper så utvecklingen av våra tjänster och produkter fortlöper. Det är viktigt att du är en flexibel person som trivs med att ha fullt upp med olika arbetsuppgifter. Du kommer arbeta inom många olika områden och det är därför viktigt att du är duktig på att prioritera och sätta struktur för ditt arbete.

Du som person är:
• En självständig team player.
• Vågar ta egna beslut.
• Trygg i din person.
• Se utmaningar i vardagen som möjligheter.

Du erbjuds

Du erbjuds i rollen som serviceinriktad Fleet Advisor möjligheten att vara en del av ett växande och framgångsrikt affärsområde. Du kommer att arbeta brett med administration, service och finansiella upplägg. Teamet som du kommer att vara en del av består av 7 personer av varierande ålder o kön. Denna tjänst ingår i Jureks uthyrningsverksamhet och förväntas pågå tillsvidare. Tjänsten är en omfattning på 100% och ska tillsättas snarast möjligt.

Placering: Norr om Stockholm
Start: Omgående!

För mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Rakel Jarl på 070-972 13 52 alternativt rakel.jarl@jurekbemanning.se .
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!

Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemannings lösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, kontor, teknik, HR och marknad/sälj.

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-12-05
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2342
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Rakel Jarl 070-972 13 52 rakel.jarl@jurekbemanning.se

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2067009

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning: