Serviceinriktad extrapersonal till Internservice
Sollentuna Kommun Internserviceenheten / Administratörsjobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sollentuna,
Upplands Väsby,
Järfälla,
Danderyd,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sollentuna Kommun Internserviceenheten i Sollentuna Sollentuna är en kommun som växer och utvecklas. Vi blir cirka 1000 personer fler varje år och är nu över 72 000 invånare. Sollentuna kommun har cirka 2 700 kompetenta och engagerade medarbetare. Vi strävar alltid efter att ge våra invånare och företagare bästa möjliga service. Jämlikhet och mångfald är viktigt för oss och vi behöver olika kompetenser i våra verksamheter. Vi erbjuder intressanta och omväxlande jobb som ger dig stora möjligheter att utvecklas. Välkommen till oss!
Internserviceenheten tillhör administrativa avdelningen på kommunledningskontoret och jobbar uteslutande med olika interna serviceuppgifter. Vi söker nu flera personer som kan arbeta som extrapersonal och kan hoppa in med kort varsel vid sjukdom eller vid ledighet för vår ordinarie personalstyrka.
Arbetsuppgifter Internserviceenhetens fokus är att skapa en enklare vardag för våra kollegor i kommunen så de kan fokusera på sin kärnverksamhet.
Vi har en konferensavdelning, en intern reception och ett vaktmästeri. Vi genomför även våningsservice och en hel del administrativa tjänster. Din hjälp kommer att behövas på alla funktioner inom enheten. Ex. på arbetsuppgifter är iordningsställande av mötesrum, kaffebeställningar, bokningar, receptionsarbete, beställning av kontorsmaterial, service av kaffe- och vattenautomater, administration av diverse listor med mera.
Arbetet innebär att du har många kundkontakter internt i kommunhuset. Vi arbetar i ärendehanteringssystemet Servicenow för våra beställningar och hantering av bokningar av rum i Outlook.
Vi söker dig som genuint vill ge bästa möjliga service till våra medarbetare samt som prestigelöst hoppar in och gör de arbetsuppgifter som behöver tas tag i.
Kvalifikationer För att lyckas i denna tjänst behöver du
• Kunna uttrycka dig väl i tal och skrift
• Ha god vana av Office
• Vara en van IT-användare
• Genomförd gymnasieutbildning
Meriterande om du har erfarenhet av:
• Outlook Kalender
• Ärendehanteringssystem Servicenow eller liknande
• Arbete på ex konferensanläggning eller annan serviceorganisation
Personliga egenskaper Du ska kunna bemöta kunder på ett trevligt, professionellt och engagerat sätt även när trycket ökar. Vidare är du en god lagspelare som samarbetar och klarar varierade arbetsuppgifter i högt tempo, men även klarar att driva arbeten självständigt.
Som person vill vi att du är
• Positiv, serviceinriktad och flexibel
• Lösningsinriktad och lättlärd
• Utåtriktad med en mycket god kommunikativ förmåga
• Ansvarsfull och har initiativförmåga
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Vi erbjuder Anställning vid behov med timlön.
Urval görs löpande under ansökningstiden.
Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Vid behov Vid behov
Publiceringsdatum2018-05-24ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHelena Thunblad 08-579 228 50
FöretagSollentuna Kommun Internserviceenheten
AdressSollentuna Kommun Internserviceenheten
Allfarvägen 31
19186 Sollentuna
KontorsadressAllfarvägen 31
Jobbnummer 4164395
Observera att sista ansökningsdag har passerat.