Serviceinriktad ekonomiassistent till vår leverantörsreskontra
Söderberg & Partners / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Söderberg & Partners i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige Söderberg & Partners är Sveriges ledande fristående rådgivare och förmedlare av
försäkringar och finansiella produkter. Vi har tillgång till Nordens största fristående
analysavdelning, vilken dagligen följer försäkringsbolagen, bankerna, fondbolagen
och investmentbankerna ur ett produktperspektiv. Söderberg & Partners-koncernen har ca 900 medarbetare.
Söderberg & Partners har en stark företagskultur där medarbetarna har höga ambitioner och ett stort engagemang och intresse för sina respektive arbetsområden. Detta skapar en inspirerande miljö där du har möjlighet att utvecklas snabbt. Organisationen är kreativ och dynamisk med korta beslutsvägar och stort utrymme för egna idéer. Vi söker, och premierar, medarbetare som sporras av stort eget ansvar och som har drivkraft att kontinuerligt utvecklas och föra sina arbetsuppgifter framåt. Vi är måna om att hjälpa varandra, men även att ha mod att testa nya vägar.
Söderberg & Partners söker en noggrann och kunnig ekonomiassistent till vår ekonomiavdelning. Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående.
Söderberg & Partners expanderar snabbt och verkar inom en komplex bransch, vilket innebär att arbetet kommer att vara omväxlande och ge bra utvecklingsmöjligheter. Du kommer att ingå i ett team på 28 personer som alla bidrar till vårt positiva och öppna arbetsklimat. Tjänsten är placerad på vårt huvudkontor i centrala Stockholm.
Publiceringsdatum2013-12-19Dina arbetsuppgifterI rollen som ekonomiassistent kommer du främst att arbeta med leverantörsreskontra. Dina arbetsuppgifter omfattar all fakturahantering så som kontering, löpande underhåll av leverantörsreskontran, betalningar men även avstämning av våra reskontror samt periodiseringskonton. Andra redovisningsuppgifter kan komma att förekomma så det finns stora möjligheter att bredda sig och ta sig an nya arbetsuppgifter.
KvalifikationerVi söker dig som är gymnasieekonom, eller motsvarande, med grundläggande kunskaper inom bokföring och god förståelse av hela flödet inom leverantörsreskontran. Det är viktigt att du är flexibel och prestigelös samt trivs att arbeta både självständigt och i grupp. Vi uppmuntrar dig att driva och delta i olika förändringsprojekt för att förbätta och effektivisera ekonomifunktionens arbetsprocesser. Eftersom tjänsten innebär kontakter med såväl operativt ansvariga som övriga medarbetare är det viktigt att du är serviceinriktad och har lätt att kommunicera.
Kontaktperson för detta jobbMarina Nygren, HR, 08 - 451 50 54 eller 08-451 50 50
Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-01-18
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagSöderberg & Partners
AdressSöderberg & Partners
Box 7785
10396 STOCKHOLM
Jobbnummer 1733520
Observera att sista ansökningsdag har passerat.