Serviceinriktad bokningspersonal till Contact Center

First Camp Sverige AB / Kundservicejobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos First Camp Sverige AB i Göteborg, Kungsbacka, Lysekil, Varberg, Uddevalla eller i hela Sverige

First Camp är Skandinaviens största campingkoncern med totalt 44 destinationer i Sverige och Danmark. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till knappt 400 MSEK 2019. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med ca 750 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser.



First Camp erbjuder en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Här är gästens upplevelse alltid i fokus. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, fastighet, drift och HR samlade.




Publiceringsdatum
2021-01-22

Beskrivning
Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter.

Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. En yrkesgrupp som vi värderar väldigt högt när det kommer till att skapa mervärde och kundnöjdhet är våra kollegor i Contact Center, som har en oerhört viktig roll.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att vara den som tar vid när receptionen på destinationen inte räcker till och besvara telefonsamtal, mejl och chatt från våra kunder. Som medarbetare på Contact Center kommer du att arbeta mot både privatpersoner och företag. En viktig del av arbetet är merförsäljning, att hjälpa kunden få ta del av ett bättre erbjudande än vad de själva tänkt sig. Det kan vara allt från små tjänster som gör deras nuvarande vistelse lite roligare eller hjälpa dem boka deras nästa vistelse hos oss. Du ska ha en känsla för det lilla extra i samtalet som gör att vi kan hjälpa kunden till att hitta sin bästa lösning.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av service, kundkontakter, sälj och har stor telefonvana. Du har lätt för att uttrycka i både tal och skrift på svenska och engelska samt mycket goda IT-kunskaper.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker efter kollegor som har en hög servicenivå, som uppskattar en vardag fylld med varierade kunddialoger och tycker om att arbeta med telefonen som redskap. För att kunna säkerställa en hög gästnöjdhet ser vi även att du är noggrann och nyfiken med en stor dos av lyhördhet och engagemang. Du är effektiv med förmåga att prioritera samtidigt som du är prestigelös och gärna hjälper till med ett extra handtag där det behövs.

Moments of happiness for the many people är vad vi jobbar för varje dag. Glädje är vad vi vill att både våra gäster och våra medarbetare ska känna. För att det ska bli verklighet måste alla som arbetar på First Camp vara prestigelösa och positiva. Gästens upplevelse kommer alltid först för de har valt att tillbringa sina värdefulla semesterdagar hos just oss.

Vad erbjuder vi dig?

På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:

We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen

We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster

We Simplify: Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster

We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster

Vi erbjuder dig en arbetsplats där du har nära till kollegor när du behöver stöd. Kollegor som gärna bjuder på både erfarenhet och goda skratt. Vi är ett starkt team och vill fortsätta växa med fler teamorienterade kollegor som vill vara med och bygga på vår framgångssaga. Känner du dig träffad?

Anställningsvillkor
Vi söker medarbetare till vår sommarsäsong som börjar i april och slutar i september. Tjänsterna som ska tillsättas är främst på deltid med möjlighet att arbeta fler timmar vid behov. Omfattningen av anställningarna varierar, i början av säsongen mest kvällar och helger. Under vår högsäsong upp till 30 timmar i veckan. Arbetstiderna varierar och inkluderar även kvällar och helger. Lön enligt kollektivavtal.

Så ansöker du
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan omgående. Vi arbetar kompetensbaserat i våra rekryteringar och söker aktivt efter de medarbetare som bäst matchar den kravprofil vi har satt upp för tjänsten. Som ett första steg i vår urvalsprocess kommer de personer som möter våra kvalifikationer att få genomföra två rekryteringstester där du matchas mot vår kravprofil. Mer information om detta får du vid genomförd ansökan.

Varaktighet, arbetstid
15 - 80%. Tillträde: Enligt överenskommelse Säsongsanställning

Ersättning
Timlön enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
First Camp Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2021/121".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
First Camp Sverige AB (org.nr 556618-9873)

Arbetsplats
First Camp Supportkontor - Göteborg

Jobbnummer
5537035

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från First Camp Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos First Camp Sverige AB: