Serviceinriktad administratör till tidrapporteringssystem

Humana Assistans AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Humana Assistans AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv.

Vi på Humana söker nu en serviceinriktad administratör till tidrapporteringssystem, där du kommer att arbeta på vårt kontor i Göteborg.

Som administratör kommer du att arbeta med att ge bästa tänkbara service åt våra medarbetare och kunder. Dina arbetsuppgifter kommer i första hand utgöra administration kring vårt tidrapporterings- och schemaläggningssystem. Du kommer också agera support mot systemets användare, vilket innebär att på ett pedagogiskt sätt förklara systemets funktioner.

Vi söker dig som är systemkunnig, har goda datakunskaper samt en administrativ förmåga. Du bör även ha kunskap och erfarenhet av att lösa inkommande ärende självständigt. Det är meriterande om du tidigare arbetat med affärssystemet Quinyx och Navision.
Som person är du analytisk, lösningsorienterad och trivs med att hjälpa medarbetare och kunder. Det är viktigt att du är serviceinriktad och har en god kommunikationsförmåga då du kommer att hålla mail- och telefonkontakt med våra kunder och medarbetare. Periodvis kommer det vara hög belastning vilket ställer höga krav på flexibilitet och engagemang.

Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter.

Tjänsten är ett vikariat på minst ett år

Tillträde omgående

Sista ansökning 2013-02-18

Vi tar endast emot ansökningar via nedanstående länk.

Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/

Publiceringsdatum
2013-02-04

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tidsbegränsad anställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Vanessa Åkermo, Rekryteringskoordinator vanessa.akermo@humana.se

Företag
Humana Assistans AB

Adress
Humana Assistans AB
Box 184
70143 ÖREBRO

Jobbnummer
1456844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Humana Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Humana Assistans AB: