Serviceinriktad administratör till Telekombranschen på Arlanda
Manpower / Administratörsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Sigtuna,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby,
Sollentuna eller i
hela Sverige Vi tror på människor och den kraft som uppstår när vi samarbetar. Vi är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande möjligheter som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Vad som tidigare var omöjligt, är nu mänskligt möjligt.
Publiceringsdatum2014-03-07Dina arbetsuppgifterTill vår uthyrningsverksamhet på Arlanda söker vi dig som vill arbeta administrativt med innesälj och kundsupport inom Telecombranschen för ett tidsbegränsat uppdrag. Uppdraget är på heltid och påbörjas omgående till och med september. Vi förutsätter att du kan arbeta under hela uppdragsperioden. Då du kommer arbeta på Arlanda kommer registerkontroll att utföras.
I denna roll kommer dina arbetsuppgifter bland annat att vara: försäljning av verksamhetens produkter och tjänster till interna och externa kunder, dokumentera och administrera beställningar med hjälp av bland annat Excel, fakturera, t.ex. sammanställa fakturor och fakturaunderlag, ta emot interna och externa kundärenden, besvara och utreda alla inkommande supportärenden, leveranskontroll och kontering av leverantörsfakturor.
Vem är du?
Vi ser gärna att du har gymnasial utbildning inom ekonomi, marknadsföring eller data/telekom och du har sedan tidigare arbetat med administration. Dina kunskaper i Excel och Word mycket goda likaså dina svenska och engelska språkkunskaper i såväl tal som skrift. Har du arbetat i systemet IFS så är detta meriterande. Tidigare liknande arbetsuppgifter samt erfarenhet av hur en mobil telefonväxellösning för företag fungerar, gärna genom att själv ha arbetat i reception/växel med en mobil växellösning alternativt erfarenhet av arbete i ett Call Center är meriterande. Har du ett tekniskt intresse så är även detta önskvärt.
Som person ser vi att du är en serviceinriktad självgående och lyhörd person som har en mycket god organisationsförmåga. Du har lätt att läsa och arbeta efter instruktioner och tar dig gärna an olika typer av arbetsuppgifter. Då det är mycket viktigt att utfört arbete bibehåller hög kvalitet ser vi att du är noggrann och ansvarsfull i ditt arbete.
Vad kan vi erbjuda dig?
Hos oss får du ett omväxlande och varierat arbete och du får möjlighet att skaffa dig erfarenheter från olika arbetsplatser och branscher. Du får chansen att bygga upp ett stort kontaktnät och vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.
Kontaktperson för detta jobbDu söker denna tjänst genom att klicka på ansökningslänken här intill, med bifogat CV. För övriga frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Caroline Lyngen på telefon 018-18 59 74. Då tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt kommer urvalsprocessen att inledas omgående med fortlöpande intervjuer så vänta inte med din ansökan.
Välkommen med din ansökan redan idag!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-04-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCaroline Lyngen 018-185974
FöretagManpower
AdressManpower
Jobbnummer 1800995
Observera att sista ansökningsdag har passerat.