Serviceinriktad administratör till heltidsuppdrag
Bravura / Administratörsjobb / Stockholm
2017-06-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Serviceinriktad administratör till heltidsuppdrag" (publicerad 2017-08-30) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-06-07FöretagetFöretaget ligger i framkant inom dentalvårdsbranschen och utvecklar, tillverkar samt säljer dentalprodukter av högsta kvalité. De har bidragit mycket till utvecklingen inom dentalvården och de ligger bakom många ledande innovationer. Det skandinaviska huvudkontoret är beläget i Upplands Väsby men företaget ansvarar även för försäljning och marknadsföring i Finland, Norge, Island, Danmark och Baltikum.
Uppdraget är på heltid och löper fram till årsskiftet med stor chans till förlängning. Arbetet sker under kontorstider 08.00-16.30 med möjlighet till flextid.
Dina arbetsuppgifterI rollen som administratör arbetar du i Upplands Väsby och tar inkommande förfrågningar kring instrumentreparationer. Du har i stor utsträckning kundkontakt då du får inkommande instrument från kunder vilka du sedan skickar till Tyskland. Vidare registrerar du reparationerna i systemet SAP, tar kontakt med reparatörerna i Tyskland via telefon eller mail för att ta reda på vad kostnaden blir. Vidare hanterar du kostnadsförslag samt fakturering och andra administrativa arbetsuppgifter kan tillkomma.
Tjänsten passar dig som är social, serviceinriktad och har god vana av administration.
Kvalifikationer• Gymnasieexamen
• Erfarenhet av serviceinriktat yrke
• Erfarenhet av SAP är meriterande
• Flytande i tal och skrift på svenska såväl som på engelska
I denna rekryteringsprocess väger din personlighet tungt. Vi tror att du som söker har ett intresse för administration och att du brinner för god service. Du har erfarenhet av kundbemötande och är serviceinriktad med vilja att prestera på hög nivå. Som person är du en problemlösare med god förmåga att på egen hand lösa de ärenden som du tar emot. Vidare är du noggrann då arbetet innefattar administration i systemet, vilket kräver att du har öga för detaljer och kvalité.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Upplands Väsby
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: service, serviceyrke, administration, administrativt arbete, assistent, assistant, chefsassistent, Executive Assistant, heltid, Stockholm, Upplands Väsby, SAP
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-07-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMartina Liström
martina.listrom@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3542364
Observera att sista ansökningsdag har passerat.