Serviceinriktad administratör sökes till backofficeavdelningen p
Lintel / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lintel i Stockholm,
Stenungsund eller i
hela Sverige Lintel söker för kunds räkning en Backoffice medarbetare med serviceerfarenhet till vår kunds telekomavdelning. Vår kund är en ledande telefonoperatör riktat mot Sveriges företagare. Trivs du med administrativt arbete, är serviceinriktad och framför allt noggrann är detta tjänsten för dig.
Som Backofficemedarbetare kommer du främst att arbeta med att ta emot, utreda och besvara interna och externa ärenden på företagets säljavdelning. Du kommer arbeta som administrativt säljstöd där du jobbar med ärende och orderhantering samt koordinering av supportärenden och leveranser. I tjänsten ingår även avtalsadministration samt avlyssning av ljudfiler. För att lyckas i rollen krävs det att du har ett intresse för siffror, noggrannhet och har lätt att förstå tekniska lösningar.
Meriterande: Kunskap i Officepaketet (Excel)
Du kommer till exempel att:
• Lyssna ljudfiler
• Administrera kunderna i Excel
• Administrera kunderna i det interna systemet
• Avlasta avdelningen med administration i Excel och Word
Efterfrågade specifika kompetenser:
• Intresse för telekombranschen och en vilja att utvecklas inom kundservice och försäljning.
• Har ett tekniskt intresse och en vilja att lära dig mer inom IT/Data/Telekom
• Erfarenhet av kundservice och/eller försäljning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i engelska samt svenska, både i tal och skrift, då kommunikationen med kunder sker på båda språken
Som person är du driven, självgående och lösningsorienterad med ett stort intresse att lära dig mer. Du är strukturerad och analytisk då arbetet kräver en god förmåga att självständigt strukturera upp ditt arbete. Slutligen är du en servicemänniska ut i fingerspetsarna.
• START: Omgående
• UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning
• ARBETSTID: 10-19
• PLATS: Östermalm, Sibyllegatan 81
• LÖN: Fastlön + bonus
Skicka din ansökan till
Jimmy@lintelsales.se och märk ansökan med ''Backoffice'' så hör vi av oss för en intervju.
Om Oss
Lintel grundades 2008 i en källarlokal av två unga entreprenörer med syftet att erbjuda sina tjänster till välkända företag som vill outsourca sin försäljningsavdelning. Idag är vi ett av Sveriges ledande företag inom försäljning och en utmärkt plantskola för både nya och rutinerade säljare som vill göra karriär. Vi erbjuder ett komplett utbud av kvalitativ försäljning, mötesbokning och marknadsundersökning som företag behöver för ökad tillväxt. Vår företagskultur genomsyras av en innovativ arbetsmiljö med över 30 st energifulla och engagerade medarbetare som drivs av teamwork, utveckling och framåtanda.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2015-07-20ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-08-06
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJimmy Hermez 0720681819
jimmy@lintelsales.seFöretagLintel
AdressLintel
Sibyllegatan 81
11443 Stockholm
KontorsadressSibyllegatan 81 114 43, Stockholm
Jobbnummer 2365377
Observera att sista ansökningsdag har passerat.