Serviceinriktad administratör sökes omgående

Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Är du organiserad, strukturerad och vill arbeta på en serviceinriktad arbetsplats där du ges möjlighet att utvecklas? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten till detta då vi nu söker en administratör till en av våra kunder.

Hur ser din arbetsdag som administratör ut?
I rollen som administratör kommer dina främsta arbetsuppgifter innebära att boka in kunder för mätarbyte av fjärrvärme. Arbetsuppgiften sker genom både brevutskick samt bokning via telefon. Du kommer i rollen som administratör även att ta fram underlag till montörerna och registrera dem i olika system. Vidare kommer du att arbeta med att scanna dokument och ta emot samtal från kunder som vill boka en ny tid eller vara behjälplig vid olika kundfrågor.

Uppdraget är med start omgående och pågår i 6 månader med goda möjligheter till förlängning. Arbetet är på heltid måndag-fredag. Du kommer att arbeta som konsult och bli uthyrd till ett av våra kundföretag i Göteborg.

Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter samt är van vid att använda telefon och datorn kommer att känna dig hemma på din nya arbetsplats. Har du tidigare erfarenhet ifrån Office-programmen, särskilt Excel och trivs i en roll med kundkontakt kommer du snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter.

Du som är en noggrann och strukturerad person kommer att trivas i rollen som administratör. Tycker du även om att ge service och trivs i roll där en god social förmåga värdesätts kommer du verkligen att tycka om dina arbetsuppgifter. Har du dessutom lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter och trivs i en administrativ roll är detta tjänsten för dig! Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.seoch ansöker därifrån.
Länk till annons: http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1648497

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Helena Åhs på tel: 031-725 45 16 eller helena.ahs@adecco.se .

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommenatt söka!

Publiceringsdatum
2012-11-14

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Adress
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 11

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-725 45 00

Jobbnummer
1392039

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg: