Serviceinriktad administratör sökes!

Adecco Sweden AB, Luleå / Administratörsjobb / Pajala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Pajala, Övertorneå, Överkalix, Gällivare, Kalix eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Luleå i Pajala, Gällivare, Kiruna, Jokkmokk, Luleå eller i hela Sverige

Trivs du i en miljö där service och problemlösning är en naturlig del av din vardag samtidigt som ordning och reda är ledord för dig? Då har troligtvis Adecco i Pajala ett uppdrag som kan passa dig!

Just nu söker vi på Adecco dig, en kreativ och arbetsvillig administratör, som vill vara med och bidra med din erfarenhet till den växande gruvindustrin i Pajala.

Hur ser din arbetsdag ut?
Dina arbetsdagar kommer att skifta i karaktär men vanligt förekommande arbetsuppgifter är att vara inköpsavdelningen behjälplig med upprättande av underlag, ta fram månadsrapporter till områdesledningen samt koordinera genomförandet och dokumentation av förekommande möten. Fakturahantering, konferensbokning och posthantering är andra vanligt förekommande arbetsuppgifter.

Då du kommer att arbeta hos vår kund vars vardag just nu präglas av ständig förändring, så kommer din utmaning bland annat att handla om kunna prioritera och planera din arbetsdag vad gäller arbetsuppgifter, lösa problem som uppkommer efter vägen och vara med och bygga nya arbetsrutiner utefter vad verksamheten behöver.

Vem trivs här?
Du som trivs med att ge service, har erfarenhet av administration, goda datakunskaper samt en förmåga att uttrycka dig pedagogiskt och korrekt i tal och skrift kommer troligtvis att passa mycket bra i denna roll.

Vi ser även att du har gymnasieutbildning med inriktning ekonomi- samhällskunskap eller administration alternativt har motsvarande utbildning/erfarenhet. Dina personliga egenskaper är dock det som är avgörande för om du känner att detta är rätt uppdrag för dig!

Vad erbjuder vi?
En arbetsplats var du förhoppningsvis kommer att finna inspiration och möta många nya människor!

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas inom snar framtid varför rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan gör du genom att registrera dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker sedan därifrån.

Du blir visstidsanställd som uthyrd konsult 6 månader av Adecco Sweden AB och anställningen kan eventuellt bli förlängd.

Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Ylva Björnfot, konsultchef, 072-5242813.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Publiceringsdatum
2012-09-06

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Visstidsanställning 6 månader som uthyrd konsult.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-09-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Kontakt
Ylva Björnfot, Konsultchef

Företag
Adecco Sweden AB, Luleå

Adress
Adecco Sweden AB, Luleå
Södra Kungsgatan 4
97235 LULEÅ

Kontorsadress
Södra Kungsgatan 4

Jobbnummer
1333159

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB, Luleå

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB, Luleå: