Serviceinriktad administratör/receptionist
Rutinera I Sundsvall AB / Administratörsjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rutinera I Sundsvall AB i Sundsvall,
Timrå,
Härnösand,
Kramfors,
Hudiksvall eller i
hela Sverige Brinner du för service och har arbetat minst tre år med administration? Är du dessutom en driven och flexibel person som trivs i en ansvarsfull roll? Då har vi ett utvecklande uppdrag för dig på ett väletablerat företag i centrala Sundsvall.
Din roll delas in i tre områden: Administration, Reception och Ekonomi.
Som administratör arbetar du med många varierande uppgifter samtidigt. De flesta arbetsuppgifterna får du delegerade till dig men i hög utsträckning driver du ditt egna arbete. Det ställs därmed krav på att du är självgående, identifierar vad som behöver göras och att du tar ansvar för genomförande av uppgifter. Din roll innebär administrativt stöd till chefer och medarbetare inom organisationen som t.ex. sköta beställningar av visitkort och passerkort, boka och samordna resor och konferenser, hantera kalenderbokningar, utskick av information internt m.m.
En dag i veckan bemannar du receptionen samt fungerar som back-up vid behov. I denna roll är du den som är "företagets ansikte utåt" och skapar det första intrycket över disk och telefon. Därför ser vi det som självklart att du är mycket serviceinriktad och trivs med att hantera och lösa olika utmaningar. Ditt arbete innebär att ta emot samtal via telefon, koppla vidare och hantera meddelanden, ta emot och välkomna besökare samt visa dem tillrätta. Utöver detta sköter du posthantering.
Inom ekonomisidan så stöttar du ekonomiavdelningen med att kontera och scanna fakturor samt sköta bokföring.
Som person är du en energispridare med "service ut i fingerspetsarna". Du trivs med eget ansvar, du är lösningsorienterad och har förmågan att driva uppgifter framåt och nå avslut. Du är noggrann och strukturerad samt flexibel och öppen för snabba förändringar. Du har både lätt för att samarbeta med andra och för att arbeta självständigt där du planerar och organiserar ditt arbete. Du har en mycket god social och kommunikativ förmåga, vilket behövs i dina dagliga kontakter såväl internt som externt.
Vi söker dig som har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare och som har en ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande. Vi förutsätter att du är en god användare av program inom MSOffice samt har goda kunskaper i svenska och engelska.
Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande tjänst i ett stort och väletablerat bolag. Tjänsten avser heltid med start omgående och är ett konsultuppdrag på 3-6 månader. För rätt person finns goda möjligheter till en permanent tjänst hos vår uppdragsgivare.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Anna Ottosson, 070-380 70 47. Din ansökan skickar du till:
anna.ottosson@rutinera.se samt registrerar dina uppgifter på
www.rutinera.se Då urval och intervjuer pågår löpande ber vi dig att skicka in den omgående, dock senast den 14 februari 2016.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 3 - 6 månader
Heltid
Publiceringsdatum2016-02-03ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-14
FöretagRUTINERA I SUNDSVALL AB
AdressRUTINERA I SUNDSVALL AB
Sjögatan 2
85234 SUNDSVALL
KontorsadressSjögatan 2
SUNDSVALL
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 070-7606447
Jobbnummer 2650239
Observera att sista ansökningsdag har passerat.