Serviceinriktad Administratör
Poolia Sverige AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Poolia Sverige AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Är du serviceinriktad och har tidigare arbetat med administration? Då kan det vara dig vi söker!
Till vår kund i Stockholm söker vi nu en positiv och motiverad Administratör till kundtjänstavdelningen. Uppdraget förväntas starta så snart som möjligt för att pågå till slutet av februari 2020. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2019-10-28Om tjänstenDu kommer att arbeta med att stötta chef och teamleader med administrativa uppgifter relaterade till planering, rapportering och kartläggning av processer samt skapande och uppdatering av arbetsinstruktioner. För att lyckas i den här rollen är du en person som älskar att ta mycket ansvar, samtidigt som du är uppmärksamhet på detaljer och kan hålla många bollar i luften.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina ansvarsområden och arbetsuppgifter kommer bland annat innebära:
• Ansvarig för den dagliga operativa verksamhetsplaneringen
• Stötta ledningsgruppen i planering
• Säkerställa att kundkrav och produktivitetsnivåer uppfylls
• Motivera och stärka teamet och dess medarbetare för att uppnå önskade mål
• Kontinuerligt arbeta med förbättringar och lösningar
• Se till att företagets policys och arbetsinstruktioner uppfylls.
Vem är du?
För att lyckas i rollen är du en positiv, öppen och motiverad person som tidigare arbetat i någon liknande roll. Du behöver vara mycket uppmärksam på detaljer men också ha förmågan att se hela bilden. Du har förmågan att arbeta både självständigt och i team, och du tycker om att interagera med olika typer av människor. Dessutom tror vi att du har ett smidigt och innovativt arbetssätt där du kommer med idéer och finner lösningar på olika ärenden eller problem.
Kvalifikationer• Minst gymnasieutbildning, högre utbildning är meriterande
• Minst 3 års relevant erfarenhet inom kundservice, supply chain eller motsvarande
• Goda kunskaper i svenska och engelska, annat nordiskt språk är meriterande
• Erfarenhet från att arbeta och leda processarbetsströmmar
• God kunskap i Office-paketet
• Erfarenhet från att ha skapar och uppdaterat arbetsinstruktioner
• Har du tidigare arbetat med medicinsk utrustning är detta meriterande
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPoolia Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "55044".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Poolia Sverige AB (org.nr 556426-7655),
http://www.poolia.se Arbetsplats Poolia Ekonomi AB
Jobbnummer 4855226
Observera att sista ansökningsdag har passerat.