Serviceinriktad administratör?
KFX HR-partner Göteborg AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Vill du arbeta i en kombinerad roll adminstration och kundservice? Vill du vara en del av ett härligt team på ett växande bolag? Är du tillgänglig omgående och redo för din nästa utmaning? Varmt välkommen in med din ansökan!
Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår familjära kund i centrala Göteborg. Tjänsten är på heltid och tillsvidare. Det finns goda möjligheter att din anställning går över till kund efter 6 månader.
Om företaget
Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som Konsult. KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare och kunder. Vi är enormt stolta och ganska ensamma om att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vi har en gedigen kompetens inom vårt område och många nöjda kunder som varit med oss från start 1986.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med våra kunder och vår personal. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 500 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.
Arbetsuppgifter
I rollen som kreditadministratör tillhör du finansavdelning som består av sex härliga kollegor! Ni arbetar tillsammans för företagets finansiella tjänster inom fakturabelåning, fakturaköp och lån till våra kunder.
I den här rollen är du ansiktet utåt och har kontakt med kunder i inkommande telefonsamtal och i mail. I rollen ingår följande arbetsuppgifter:
• Fakturaregistrering I affärssystemet
• Leveranssäkring av fakturor
• Inkommande mail/telefonsamtal från kunder och slutkunder
• Autogiroregistrering
• Avtalshantering
• Hantering av förändringar i kundens reskontra
• Bistå kredithandläggarna med ex kreditupplysningar och information till kreditbeslutsunderlag
• Registervård
• Övrig administration
Kvalifikationer
Vi söker dig som trivs i en administrativ roll och brinner för att ge god service. Du tycker det är viktigt med ett strukturerat arbete och tycker om att arbeta i ett högt tempo. Då du kommer tillhöra ett team på 6 personer är det viktigt att du är en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi!
I den här tjänsten behöver du ha en slutförd gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi. Vi söker dig som har några års erfarenhet inom kundservice och administration och vill utvecklas vidare. Har du erfarenhet från finansbranschen är det ett stort plus. I den här rollen behöver du vara social och en god kommunikatör, du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift.
Övrigt
Du kommer bli anställd hos oss på KFX HR-partner och arbeta hos vår kund. Det finns goda möjligheter att din anställning går över till kund efter 6 månader.
Tjänsten är på heltid och tillsvidare.
Urval sker löpnade, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen. Skickar därför in din ansökan redan idag via kfx.se!
Slutkandidat kommer att genomgå en bakgrundskontroll.
Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare Anna Berggren på 031-711 98 00.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-12-06ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-16
Ange följande referens när du ansöker: 3524
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren 031-711 98 00
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 4496487
Observera att sista ansökningsdag har passerat.