Serviceinriktad administratör - stor myndighet

Perido Skills AB / Marknadsföringsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Har du ett gott sinne för planering och samordning? Är du en serviceinriktad person med god kommunikativ förmåga? Tycker du att det vore spännande att jobba i betydande myndighet med varierande arbetsdagar? Då har tjänsten för dig!

Publiceringsdatum
2015-12-15

Beskrivning
Perido söker nu en administratör till ett meriterande konsultuppdrag hos en stor myndighet som arbetar nära det svenska bankväsendet. Tjänsten är placerad på ett av myndighetens kontor i centrala Stockholm.

Som administratör kommer du ingå i myndighetens kommunikationsenhet och ditt fokus kommer vara att via mejl och telefon svara på frågor från allmänheten som berör myndigheten. En annan viktigt del i rollen som administratör är att du kommer att vara den som skriver minnesanteckningarna för möten gällande myndighetens nästa stora projekt. Vi ser därför att du har en god skrivförmåga och har tidigare erfarenhet från att sköta mötesanteckningar. I övrigt kommer du även att utföra vardagliga administrativa arbetsuppgifter som till exempel hjälpa till med bokningar av lokaler, dokumenthantering, göra Power Point-presentationer etc.

Vi tror att du som passar i rollen är en noggrann och ordningsam person som arbetar strukturerat även i stressade situationer. Du är serviceinriktad och trivs med att hjälpa människor med alla dess olika frågor, där du med din kommunikativa förmåga kan ge varje person bästa möjliga service. Du kan arbeta självständigt och trivs i en ansvarsfull roll och miljö. Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Kravprofil för detta jobb
• Gymnasium eller likvärdig utbildning
• Erfarenhet av administrativt arbete
• Goda kunskaper i Officepaket
• Goda kunskaper i Power Point
• Goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag på 12 månader. Tillträde i slutet av Januari alt. tidigare enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 12843AK i ämnesraden.

På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl ( fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Referensnummer för detta jobb
12843AK

Perido

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.

Kontaktuppgifter för detta jobb
E-post ansökan: rekrytering@perido.se

Övriga frågor: fraga@perido.se

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: 12843
Ansökan kan skickas till e-postadress: rekrytering@perido.se

Företag
Perido Skills AB

Adress
Perido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress: rekrytering@perido.se

Jobbnummer
2578993

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido Skills AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido Skills AB: