Serviceinriktad administatör med administativa erfarenheter!

Adecco Sweden AB / Företagsekonomjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsekonomjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Gillar du att hålla ordning och reda omkring dig och har en förmåga att se till kunden bästa? Vill du jobba på ett spännande företag där du får möjlighet att växa och utvecklas?  Då har vi på Adecco Office & HR ett uppdrag för dig!

Hur ser din arbetsdag ut?

I rollen som driftcentermedarbetare ingår det att ta emot ärenden som kommit in via kundtjänst som du sedan skall bereda och planera för att tillsist se till att rätt person åtgärdar ärendet.  Du kommer att arbeta med stöd av fasta rutiner där du bland annat fakturerar, skapar och registrerar en servicebegäran. Genom att upprätthålla en god kommunikation med kunder, leverantörer och medarbetare bidrar du till en professionell och tillfredställande leverans. Du får även möjlighet att jobba aktivt med förbättringsförslag.

Vem trivs här?

Du som har erfarnhet av att arbeta administrativt, gillar 'ordning och reda' samt har förmågan att planera för att hantera flera uppgifter löpande kommer att trivas i rollen. Har du lätt för att förstå processer och flöden samt att du har kunskaper i något orderhanteringssystem kommer du lätt kunna sätta dig in i uppgifterna. Din goda kommunikativa förmåga kommer att komma väl till pass i den här rollen. Du som har en god servicekänlsa, ser till kundens bästa samt tycker om att ha ett nära samarbete har kommit till rätt grupp! Vidare kommer du som har förmågan att ta egna initiativ och som gärna kommer med förbättringsförslag att trivas i rollen. Har du erfarenhet från fastighetsbranschen kommer du snabbt komma in i rollen då dina kunskaper gör att du på ett smidigt sätt kommer att kunna avgöra vilken typ av åtgärd som är väsentlig i varje ärende.

Vad erbjuder vi?

Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående och förväntas pågå tillsvidare, för rätt person finns möjlighet att bli direkt anställd hos kunden efter 6 månader. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Publiceringsdatum
2013-12-19

Arbetstider och omfattning
Heltid/Tillsvidare

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Frida Eriksson 08-598 980 20

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Jobbnummer
1733844

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: