Servicehost

2Complete AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du duktig på service? Uppskattar du en flexibel arbetsmiljö där du får ta stort eget ansvar? Då har vi tjänsten för dig här!

Vad erbjuder vi?

• En flexibel arbetsmiljö
• Ett fantastiskt serviceinriktat team
• Varierande arbetsuppgifter
• Utvecklingsmöjligheter
• Central arbetsplats i fräscha lokaler

Detta är till en början ett konsultuppdrag för att sedan kunna överrekryteras till vår kund, med start omgående. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag på ett stort fint kontor centralt i City. Vår kund arbetar inom service- och tjänstesektorn där medarbetarna och kunderna är i centrum. Du erbjuds en roll i en värderingstyrd verksamhet som kännetecknas av flexibilitet och ansvarstagande i en stor internationell koncern. Mer information ges vid personlig kontakt.

Vem söker vi?

Vi söker nu en person som ser till att servicenivån håller hög standard i alla situationer. Vi lägger stor vikt i att du är en positiv person, en lagspelare som vill sprida glädje omkring dig.

Du har vidare:
• Erfarenhet från Service
• Arbetat i kontorsmiljö
• Minst 1-2 års erfarenhet av arbete som receptionist, konferensvärd eller liknande arbete
• En arbetslivserfarenhet på minst 5 år
• God datorvana som Officepaketet
• Behärskar svenska och engelska, i tal och i skrift

Det är viktigt att du som person kan ta eget ansvar över ditt arbete. Du är lösningsorienterad, kommunikativ och initiativtagande samt en positiv person som trivs i en händelserik arbetsmiljö.

Vad innebär rollen?

I rollen som Servicevärd kommer du att arbeta i Servicecentra, som är knutpunkten dit alla går för att få hjälp i en miljö med fokus på kundservice, proaktivitet samt arbetsglädje. Du är ansiktet utåt för kunden samt medarbetarnas högra hand. Du möter kunder dagligen, svarar i telefon och på mejl samt tar hand om olika kundärenden i kundens portal.

Du är spindeln i nätet och ger den service som behövs för de olika ärendena som dyker upp under dagen. Det kan vara ärenden som att hjälpa till att möblera för event eller lösa felanmälningar som både kan vara administrativt och att vara aktiv i huset.

Start för tjänsten är omgående, gärna redan den 1 februari 2024. Detta är ett till en början ett konsultuppdrag som vid rätt match övergår till en tillsvidareanställning hos vår kund. Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan snarast då urval sker löpande.

2Complete

Varför skall du bli konsult hos oss?

Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal. Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.

Vi är din partner i arbetslivet. Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

2Complete Group är även utnämnt till Gasellföretag 2022. En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-04-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "3769".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
2Complete AB (org.nr 556811-8334), http://www.2complete.se

Kontakt
Matilda Dahlin
matilda.dahlin@2complete.se
+46 76 869 30 58

Jobbnummer
8489648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: