Serviceglad administratör till uppdrag på myndighet

Perido AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Eskilstuna, Västerås, Strängnäs, Köping, Arboga eller i hela Sverige

Vi på Perido hjälper en av våra kunder, en stor och välkänd myndighet, att hitta en pålitlig administratör till deras verksamhet i Eskilstuna.

Som administratör är du en mångsysslare som trivs med många bollar i luften. Arbetet innebär till exempel diarieföring av flera olika ärendegrupper och hantering av dessa. Ärenden som inkommer kan vara exempelvis blanketter, överklaganden och diverse handlingar. Du ansvarar för arkivering av avslutade handlingar samt hjälper till att finna redan arkiverade handlingar i arkivet. Utöver detta arbetar du med interservice så som posthantering, uppackning av material och ta emot varor, där tunga lyft kan förekomma. Som administratör har du många kontaktytor och bistår olika delar av verksamheten med den bästa service man kan tänka sig.

För att trivas i rollen som administratör bör du vara en serviceinriktad person som dessutom har sinne för praktisk problemlösning. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och en god initiativförmåga som gör att du självständigt kan driva ditt arbete framåt. Då du kommer att bistå hela verksamheten med god service är det viktigt att du har social kompetens, är flexibel i ditt arbetssätt och gärna samarbetar med andra.

Låter det här som nästa utmaning för dig? Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Slutgiltig kandidat kommer att genomgå säkerhetsprövning.

Publiceringsdatum
2018-09-21

Kravprofil för detta jobb
• Avslutat Gymnasium eller likvärdig utbildning.
• Minst ett års (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• Goda kunskaper i svenska och engelska avseende tal och skrift.

Meriterande
• Körkort klass B

Tjänstens omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till 2019-09-30, med chans till förlängning. Tillträde 2018-11-05

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Letar du efter en bred roll där du får användning för din förmåga att praktiskt lösa problem? Är du en mångsysslare som dessutom är en hejare på att hjälpa människor? Då kanske jobbet som administratör är något för dig!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 70 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar inom 24 timmar på vardagar. Ange tjänstens referensnummer 30428 i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-21
Ange följande referens när du ansöker: 30428
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
4361654

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: