Servicedriven och högpresterande administratör sökes!

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige

Är du bra på att planera din egen tid, administrera och se saker ur ett längre perspektiv? Har du känsla för service och bemötande? Adecco ger dig möjligheten att ingå i ett arbetslag med trevliga kollegor hos en av våra kunder i Örebro. Vi söker en servicedriven administratör för uppdrag med start i maj.   

Hur ser din arbetsdag ut?

Tjänsten har tre fokusområden, utbildningsadministration, ansvar för företagets personalregister och Employer Branding. Som utbildningsadministratör ansvarar du för administration i företagets utbildningsportal samt bokning av utbildare, lokaler, förtäring mm. I dina arbetsuppgifter ingår även att administration av Employer Branding-aktiviteter samt att du vid ett par tillfällen ska företräda företaget vid exempelvis mässor.

Vem trivs här?

På företaget ingår man i ett högpresterande team, man är stolt över sin höga leveransnivå som man nått bland annat genom att hjälpas åt och samarbeta. Om du är utåtriktad och har lätt för att få kontakt med människor, gillar ett högt tempo och att leverera högklassigt kommer du att trivas här.

Du kommer att arbeta på ett kontor med administrativa och serviceinriktade uppgifter som kräver att du kan hantera flera saker samtidigt och har en naturlig fallenhet för en långsiktig planering. Du behöver även vara beredd på att snabbt kunna planera om när situationen kräver det. Om du tidigare har arbetat på mässor eller som kund/konferensvärd är detta meriterande. Du kommer att arbeta i bl.a. Microsoft Office, främst Excel och Lotus Notes. Tjänsten innebär emellanåt resor med övernattning, 1-2 nätter.

Vem är du?

Adecco söker dig som har erfarenhet av kundservice och administration samt kan fatta självständiga beslut. För rollen är det viktigt att du är självgående och kan prioritera utifrån situationen. Vi ser att du har en universitetsexamen från ekonomi, PA-programmet eller likvärdig erfarenhet. Du behöver vara duktig på att uttrycka dig i både svenska och engelska, då arbetet innebär kommunikation med externa kontakter både skriftligen och muntligen på dessa språk. För tjänsten är det även viktigt att du har vana av att arbeta i olika system. Du är en sympatisk och socialt kompetent person som trivs i att jobba i ett högt tempo.

Publiceringsdatum
2014-04-17

Arbetstider och omfattning
Uppdraget sträcker sig från maj och t.o.m oktober. Arbetstiden är förlagd 8-17 mån-fre. Företaget tillämpar flextid

Ersättning
Lön enligt kollektivavtal.

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Viktoria Andersson viktoria.andersson@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Gustavsviksvägen 7
70230 ÖREBRO

Jobbnummer
1846599

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: