Servicedesktekniker till spännande företag!

TNG Group AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

TNG Group AB

Vill du arbeta i en dynamisk organisation, söker utmaningar och vill utvecklas i din roll inom IT-support? TNG IT söker du en servicedesktekniker till ett attraktivt kreditkortsföretag i Stockholm för omgående start.

Beskrivning av tjänsten
Du kommer att arbeta i ett Servicedesk-team på ett växande kreditkortsföretag som har välkända partners inom olika branscher. Du kommer bland annat att ge förstklassig support och felavhjälpning gällande kontohantering och lösenordsbyten. Du kommer även att registrera och kategorisera ärenden i ett ärendehanteringssystem samt identifiera och utreda fel. Arbetet innefattar även daglig kontakt med användare via telefon, mail eller onsite. Du kommer även att eskalera problem till olika tekniska grupper i 2nd line och se till att ärendena hanteras.

Uppdragen ingår i vår bemaningsverksamhet, vilket innebär att du blir anställd av TNG och arbetar som konsult ute hos vår kund. Uppdraget är med start omgående på heltid, till att börja med 6 månader långt med mycket goda möjligheter till förlängning.

Vem är du?
Vi söker dig med stort tekniskt intresse och tidigare erfarenhet av helpdesk eller IT-support. Du har med fördel studerat IT på gymnasienivå eller i eftergymnasial utbildning. Vi ser att du har goda kunskaper inom nedanstående områden.

• Windows XP/Vista/7
• Officepaketet
• Outlook
• Active Directory
• Exchange

Det är starkt meriterande om du har kunskaper och erfarenhet i Citrix.

Kunskaper i Active Directory och Exchange är ett krav.

För att lyckas i rollen tror vi att du är analytisk, kommunikativ och kvalitetsmedveten. Du tycker om att arbeta i en miljö med ett högt tempo och högt servicetänk. Vidare är du en naturlig problemlösare med goda tekniska kunskaper och som kan hålla deadlines. Du talar och skriver svenska obehindrat samt har mycket goda kunskaper i engelska.

Intresserad?
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Mikael Timerdal på tfn 08-410 690 56. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.

Om TNG IT
Vi är specialiserade på bemanning och rekrytering av IT-kompetens med särskild inriktning mot service desk, support, utveckling, drift och nätverk. Vi arbetar utifrån en unik process som kombinerar styrkorna hos headhuntingföretag och bemanningsföretag för att nå ut till IT-specialister med erbjudanden om uppdrag och anställning hos några Sveriges mest attraktiva företag. TNG är ett av Sveriges snabbast växande företag enligt undersökningen Snabbväxarna 2012. Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö , Linköping och Örebro.

Publiceringsdatum
2012-11-27

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-11
Ange följande referens när du ansöker: 6598
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikael Timerdal 08-410 690 56

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15 (Kungsbrohuset)
10132 Stockholm

Jobbnummer
1403234

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: