Servicedeskmedarbetare till välkänt kredithanteringsföretag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-08-12

Företaget
Företaget är ett välkänt kredithanteringsföretag med verksamhet runt om i Europa med omkring 3000 anställda. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. Tjänsten som servicedeskmedarbetare utgår från företagets kontor strax söder om centrala Stockholm, men resor till övriga kontor i Sverige och Norden kan bli aktuella.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare ingår du i ett servicedeskteam om fem personer. Tillsammans stöttar ni organisationen i IT-relaterade problem avseende hårdvara och programvara. Arbetet utförs per telefon, mail och onsite i kontorslandskapet. Du ansvarar för att analysera och bedöma inkommande ärenden, mer komplexa ärenden eskalerar du vidare till företsgets 2nd line-avdelning. Utöver löpande hantering av ärenden säkerställer du och övriga i gruppen att SLA-nivåer hålls och att övriga dagliga rutiner sköts.
Resor till företagets övriga kontor i Norden kan blir aktuella.

Kvalifikationer
• Eftergymnasial utbildning inom data/IT/systemvetenskap (mycket meriterande)
• Goda kunskaper i Microsofts operativsystem
• Kunskap i att skapa och administrera konton i Active Directory
• Grundläggande kunskaper inom nätverkskommunikation
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

Till den här tjänsten söker vi dig som är serviceinriktad och trivs att arbeta i en roll där du hjälper andra. Du är pedagogisk, flexibel och förstående när du bemöter de som behöver hjälp med IT-relaterade frågor och att de inte har gedigen IT-kunskap. Då du arbetar i en grupp är det viktigt att du har god samarbetsförmåga och är en person som delar med dig av kunskaper, tips och idéer till dina kollegor.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, supporttekniker, IT, IT-support, helpdeskmedarbetare, helpdesk, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service, data, systemvetenskap, Acrive Directory, Microsoft

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Sackemark 08-40024050 emelie.sackemark@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2990103

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: