Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2016-10-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag" (publicerad 2017-05-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-10-04

Företaget
Företaget är ett konsultföretag som erbjuder kompletta IT-lösningar för små och medelstora verksamheter. På kontoret i Göteborg arbetar idag cirka 90 personer, de befinner sig i en expansiv fas och söker därför dig som vill vara med och bidra till företagets framväxt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar IT-supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och ärendehanteringssystem och supportar klienter i främst Windowsmiljö. I de mest komplicerade ärendena får du stöttning av teknisk expertis. Supportavdelningen hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige inom både privat och offentlig verksamhet. Du ingår i ett team om nio personer och för rätt person finns det möjligheter till en framtida utveckling hos företaget.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna inom Data/IT
• Tidigare erfarenhet av IT-support, du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Meriterande är goda kunskaper i Windows server och operativsystem, samt goda kunskaper i felsökning av nätverk

Vi söker dig med ett stort teknikintresse och som trivs i en supporterande roll. Du pratar med kunder dagligen per telefon och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot olika typer av kunder och är lyhörd för deras behov.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ .

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan

Sökord: support, IT-support, 1st line, first line, IT, helpdesk, servicedesk, Windows, användarsupport, IT-infrastruktur, Microsoft, Göteborg, AD, Active Directory

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Kullbratt 08-40024050 karl.kullbratt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3083817

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: