Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2016-10-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag" (publicerad 2017-05-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-10-04FöretagetFöretaget är ett konsultföretag som erbjuder kompletta IT-lösningar för små och medelstora verksamheter. På kontoret i Göteborg arbetar idag cirka 90 personer, de befinner sig i en expansiv fas och söker därför dig som vill vara med och bidra till företagets framväxt.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar IT-supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och ärendehanteringssystem och supportar klienter i främst Windowsmiljö. I de mest komplicerade ärendena får du stöttning av teknisk expertis. Supportavdelningen hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige inom både privat och offentlig verksamhet. Du ingår i ett team om nio personer och för rätt person finns det möjligheter till en framtida utveckling hos företaget.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning, gärna inom Data/IT
• Tidigare erfarenhet av IT-support, du talar och skriver obehindrat på svenska och har goda kunskaper i engelska
• Meriterande är goda kunskaper i Windows server och operativsystem, samt goda kunskaper i felsökning av nätverk
Vi söker dig med ett stort teknikintresse och som trivs i en supporterande roll. Du pratar med kunder dagligen per telefon och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot olika typer av kunder och är lyhörd för deras behov.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ .
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan
Sökord: support, IT-support, 1st line, first line, IT, helpdesk, servicedesk, Windows, användarsupport, IT-infrastruktur, Microsoft, Göteborg, AD, Active Directory
Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarl Kullbratt 08-40024050
karl.kullbratt@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3083817
Observera att sista ansökningsdag har passerat.