Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2014-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag" (publicerad 2017-05-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Öckerö eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2014-10-23FöretagetVår kund är ett konsultföretag som erbjuder kompletta IT-lösningar för små och medelstora verksamheter. På kontoret i Göteborg arbetar idag ca 60 personer.
I rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och supportar användare i främst Microsoftmiljö. Servicedesken hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige, till stor del verksamma inom hälso- och sjukvårdssektorn.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och supportar användare i främst Microsoftmiljö. Servicedesken hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige, till stor del verksamma inom hälso- och sjukvårdssektorn.
Kvalifikationer• Tidigare erfarenhet av IT-support
• Goda kunskaper i Windows Server och Windows operativsystem
• Goda kunskaper i felsökning av mjukvara, hårdvara och nätverk
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet av hälso- och sjukvårdssektorn (meriterande)
• Erfarenhet av Citrix (meriterande)
Dina personliga egenskaperVi söker dig med ett stort teknikintresse och som trivs i en supportroll. Du pratar dagligen i telefon med ett stort antal personer och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot alla typer av kunder och lyhörd för deras behov.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!
Sökord: support, IT-support, IT, helpdesk, servicedesk, Windows, klient, användarsupport, IT-infrastruktur, Citrix, Microsoft, ITIL, Exchange, Göteborg
Arbetstider och omfattningHeltid Tillsvidare
ErsättningFast lön enligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMaria Kihlgren 08-40024050
maria.kihlgren@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2041972
Observera att sista ansökningsdag har passerat.