Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2014-10-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedeskmedarbetare till väletablerat IT-företag" (publicerad 2017-05-08) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-10-23

Företaget
Vår kund är ett konsultföretag som erbjuder kompletta IT-lösningar för små och medelstora verksamheter. På kontoret i Göteborg arbetar idag ca 60 personer.

I rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och supportar användare i främst Microsoftmiljö. Servicedesken hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige, till stor del verksamma inom hälso- och sjukvårdssektorn.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedeskmedarbetare arbetar du inhouse och hanterar supportärenden för företagets kunder. Du tar emot ärenden via telefon och mail och supportar användare i främst Microsoftmiljö. Servicedesken hanterar ett stort antal IT-användare över hela Sverige, till stor del verksamma inom hälso- och sjukvårdssektorn.

Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av IT-support
• Goda kunskaper i Windows Server och Windows operativsystem
• Goda kunskaper i felsökning av mjukvara, hårdvara och nätverk
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska
• Erfarenhet av hälso- och sjukvårdssektorn (meriterande)
• Erfarenhet av Citrix (meriterande)

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig med ett stort teknikintresse och som trivs i en supportroll. Du pratar dagligen i telefon med ett stort antal personer och bör därför vara social och duktig på att förmedla teknisk kunskap på ett pedagogiskt sätt. Vidare är du flexibel och anpassningsbar gentemot alla typer av kunder och lyhörd för deras behov.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Välkommen att söka!

Sökord: support, IT-support, IT, helpdesk, servicedesk, Windows, klient, användarsupport, IT-infrastruktur, Citrix, Microsoft, ITIL, Exchange, Göteborg

Arbetstider och omfattning
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön enligt ök.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Kihlgren 08-40024050 maria.kihlgren@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2041972

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: