Servicedeskmedarbetare/onsitetekniker med erfarenhet av betalter

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-10-14

Företaget
Bravura söker en servicedeskmedarbetare både centralt och onsite till Nordens största hotellkedja. Tjänsten är belägen på deras huvudkontor i centrala Stockholm.

Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta på IT-avdelningen där det idag arbetar ca 30 personer, på servicedesken arbetar sex personer. Servicedesken supportar hotellen och andra avdelningar på huvudkontoret. Dina arbetsuppgifter innebär att via ärendehanteringssystem, telefon och mail hantera ärenden. I den här rollen kommer även arbeta som onsitetekniker inför och under evenemang på Friends Arena.

Öppettiderna för Servicedesken är 7-19. Arbetsdagarna är fördelade på tre olika pass, 7-15, 9-17 och 11-19. Onsitearbetet innebär arbete vissa kvällar och helger.

Detta är ett uppdrag på sex månader.

Dina arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare kommer du att arbeta på IT-avdelningen där det idag arbetar ca 30 personer, på servicedesken arbetar sex personer. Servicedesken supportar hotellen och andra avdelningar på huvudkontoret. Dina arbetsuppgifter innebär att via ärendehanteringssystem, telefon och mail hantera ärenden. I den här rollen kommer även arbeta som onsitetekniker inför och under evenemang på Friends Arena.

Öppettiderna för Servicedesken är 7-19. Arbetsdagarna är fördelade på tre olika pass, 7-15, 9-17 och 11-19. Onsitearbetet innebär arbete vissa kvällar och helger.

Detta är ett uppdrag på sex månader.

Kvalifikationer
• Gymnasieutbildning, gärna inom IT
• 1-2 års erfarenhet från servicedesk eller support via telefon
• Erfarenhet av arbete i något ärendehanteringssystem
• Tidigare vana av arbete som onsitetekniker
• Kunskap inom Active Directory, Exchange, Citrix, Nätverk och Officepaketet
• Erfarenhet av Babs, Payson eller Pointterminaler
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Dina personliga egenskaper
Vi söker dig som är serviceinriktad, positiv och lösningsfokuserad. Du trivs att arbeta i en hektisk miljö och kan med ett lugn hantera stress. Vidare är du strukturerad och van att dokumentera i ditt arbete. Du är en person som håller löften och vet vikten av återkoppling.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: onsite, onsitetekniker, servicedesk, ad, exchange, citrix, babs, payson, pointterminaler

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt ö.k.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson 08-40024050 josefine.gustafsson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2031131

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: