Servicedesk- Specialist till Fazer, Stockholm

Fazer Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Fazer Sweden AB i Stockholm, Lidingö, Danderyd, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Redo för ett välsmakande jobb? Bli en del av Fazer i en roll som Service Desk Specialist!

Skapa ögonblick som gör skillnad

I rollen som Service Desk Specialist så kommer du att arbeta med "1st-line support" mot anställda inom företaget, och supportera dem med IT-relaterade ärenden. Du kommer att bli en del av vårt Skandinaviska Service Desk team, som i dagsläget innefattar fyra medarbetare i Sverige samt en i Danmark. Du kommer dagligen att samarbeta och koordinera med dina kollegor i teamet samt tilldelas arbetsuppgifter av din Team Leader.

Dina dagliga arbetsuppgifter kommer främst involvera att hantera ärenden som kommer in via telefon & email till vårt ärendehanteringssystem. Du kommer att jobba regelbundet i O365, AD, AAD samt i ärendehanteringssystemet, Footprints.

Tjänsten som Service Desk Specialist är en tidsbegränsad anställning under sommarperioden 2022 med start 2022-06-01 to.m. 2021-08-31. Arbetsplatsen är belägen på vårt kontor i Skogås i södra Stockholm.

Varför ska du välja Fazer?

Det börjar med människor. Du kommer att arbeta i en stimulerande och välkomnande miljö, omgiven av kollegor som inspirerar dig till att göra ditt bästa. Att jobba på Fazer som Service Desk Specialist ger dig en unik möjlighet att vara en del utav ett välutvecklat och sammansvetsat team som brinner för kundservice och IT.

Vad bidrar du med till teamet?

För att lyckas i rollen ser vi att du har en relevant högskoleutbildning och/eller gymnasieutbildning som faller i linje med yrket, alternativt har pågående studier inom IT. Tidigare erfarenhet av 1st-line support samt kunskap inom O365 & AD är meriterande.

Vi ser att du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift, då du kan komma att supportera våra nordiska kollegor regelbundet.
Vi ser det som fördelaktigt om du har erfarenhet av att arbeta i ett större företag men det är inget krav.

För att trivas i rollen som Service Desk Specialist krävs det att du är en social och trevlig individ som trivs med att arbeta tätt med dina kollegor i ett Team. Du är tålmodig och har en god känsla för kundservice och kundbemötande

Redo för ett välsmakande jobb? Ansök nu.

Urval sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 30 april. Tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Leo Lundström (leo.lundstrom@fazer.com) (Obs! Vi tar inte emot ansökningar via mail).

Med fokus på matupplevelser, gör Fazer det möjligt att njuta av dagens bästa stunder. Vår mission, Mat med mening, bygger på vårt unika 130-åriga arv, djupa konsumentinsikter och innovationer för att skapa hållbara matlösningar för framtiden. Med våra engagerade medarbetare fokuserar vi på konsumentprodukter och vår direkt till konsument-riktade verksamhet i Norden, Baltikum och ytterligare till ca 40 olika länder. Vår verksamhet följer Fazers uppförandekod som baserar sig på koncernens värderingar och FN-initiativet Global Compact. Fazer-koncernens omsättning 2021 uppgick till 1,1 miljarder euro och antalet medarbetare till ca 8 000.

Northern Magic. Made Real.

Följ gärna Fazer på LinkedIn

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2022-04-26

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Fazer Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Fazer Sweden AB (org.nr 556295-4486)

Arbetsplats
SE, Fazer Sweden AB

Jobbnummer
6576872

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Fazer Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Fazer Sweden AB: