Servicedesk till stort bolag i Göteborg

Oddwork Sweden AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2016-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk till stort bolag i Göteborg" (publicerad 2016-06-15) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Oddwork söker nu en driven person för rollen som Servicedesk till ett stort bolag i Göteborg.

Avdelningen för internservice levererar IT, support och administrativa tjänster till stöd för hela bolaget. Med ett stort antal avdelningar inom många olika områden har bolaget totalt 430 anställda. Gemensamt för alla avdelningar är att de har stor nytta av den högklassiga service som den interna serviceavdelningen lyckas leverera. För att fortsatt kunna leverera den service och det närstöd som efterfrågas söker nu bolaget en social och tekniskt kunnig Servicedesk!

Om tjänsten som Servicedesk
Som Servicedesk är du en mästare på att förena teknisk expertis med social talang! Du ansvarar för att med service i världsklass leverera teknisk support och fungerar som ett övergripande teknikstöd internt inom bolaget. Detta gör du genom att stötta och vägleda bolagets medarbetare inom användarstöd, systemadministration, underhåll, reparation och dokumentation.

Du blir en del av bolagets support- och servicefunktion och tar emot ärenden via telefon och mail. Att ge professionell och kundanpassad service är ryggraden i verksamheten och du arbetar tillsammans med teamet för att leverera högklassig och professionell support.

Vi söker dig som...
• är nyfiken, social och hjälpsam! Du har en positiv inställning och tar dig an arbetsuppgifter med stort ansvar och engagemang. Din kommunikativa förmåga är god och du har hög social kompetens vilket gör att du på ett ödmjukt och representativt sätt bemöter bolagets medarbetare.

Vi ser att du har vana av tekniskt service- eller helpdeskarbete och därmed även kunskap inom IT, ITILs-processer och de mest frekvent använda OS- och hårdvaruenheterna. Utöver detta ser vi även att du har allmän kunskap kring datakommunikation, systemadministration och att du kan hantera ärendehanteringssystem. 

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Oddworks kund.

Vad bolaget erbjuder dig
Bolaget erbjuder dig en spännande tjänst och goda möjligheter att utvecklas! Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön.

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jacob Borre, jacob@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2016-05-18

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2016-04-18

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2788994

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: