Servicedesk Telefoni

Maxkompetens Konsult AB / Supportteknikerjobb / Halmstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Halmstad, Laholm, Båstad, Falkenberg, Ängelholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Halmstad, Laholm, Falkenberg, Ängelholm, Örkelljunga eller i hela Sverige

Vi söker dig som vill arbeta med support för telefoni!



Servicedesk avdelning Telefoni arbetar i huvudsak med drift och support av telefoni hos vårt kundföretag för att stödja de interna användarna i det dagliga arbetet.



Publiceringsdatum
2020-02-25

Dina arbetsuppgifter
Arbetet utförs i direktkontakt med kund och leverantör över telefon eller via ärendehanteringssystem. Målet är att lösa så mycket som möjligt på distans. En del ärenden ställer höga krav på informationssäkerhet eftersom de kan innehålla t.ex. patientuppgifter.

Sammanfattat kommer du att:

* Administrera telefonisystem - t.ex. TeleQ & Vision 80/20
* Bemanna telefonsupporten - registrera och lösa ärenden och beställningar i direkt kontakt med kund över telefon.
* Sitta med webbsupport - granska/ komplettera ärenden. Kommunicera skriftligt med kunder.



Kvalifikationer
Du kommer att ingå i en avdelning där arbetsglädje, kunskap och ett gott bemötande står i centrum. Du ska därför med fördel vara social och trivas både med att arbeta självgående och tillsammans med andra. Vi söker en person som har god administrativ och pedagogisk förmåga. Rutiner och riktlinjer är viktiga att de följs, därför behöver du kunna ta och följa instruktioner. Du som söker bör ha känsla för konsekvenser av handlingar, lyhördhet för kundens behov samt ha en bra telefonröst. Intresse inom telefoni- och teknikfrågor är ett plus.

Kvalifikationer
* Gymnasieexamen eller högre utbildningsnivå
* Mycket god kunskap i svenska i både tal och skrift
* Intresse och erfarenhet av datorer
* Körkort B



Anställningsperioden är till en början 3 månader med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta ute hos vår kund.

Arbetstiderna är vardagar 8:00-17:00.
Omfattning: heltid.
Vi kommer löpande hålla intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.



Om företaget
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 7 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 400 anställda.

Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar.

Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Contract

Ersättning
Ej angivet

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "AZVEs5sNSgq5wUmYLsRTqg==".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Maxkompetens Konsult AB (org.nr 556667-3199)

Arbetsplats
Maxkompetens

Jobbnummer
5116306

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: