Servicedesk Support till Bilprovningen!

The Workers Of First Impression AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos The Workers Of First Impression AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Sollentuna eller i hela Sverige

Bilprovningen är Sveriges enda rikstäckande och ledande aktör inom bilbesiktningar.

Långt över 200 miljoner personbilar har besiktats sedan start och vi har idag drygt 100 besiktningsstationer i landet. Vårt mål är att erbjuda våra kunder trygghet och ett gediget fordonskunnande, samt att bidra med trafiksäkerhet och minskad miljöpåverkan.

Publiceringsdatum
2020-07-03

Om tjänsten
Bilprovningen kommer under hösten 2020 starta upp en intern Servicedeskfunktion som ansvarar för att tekniskt supportera våra samtliga tekniker utspridda på besiktningsstationer i hela Sverige och övriga medarbetare. Genom inkommande ärenden via system, mejl och telefon hanterar du "service requests", incidenter, bevakning av rapporter och mycket därtill. Ärendena innefattar allt ifrån lösenordsåterställning och korrigeringar av mätarställning till felsökning av handdatorer. Likaväl eskalerar eller omdirigerar du ärenden om så krävs eftersom vi hjälper alla våra kollegor efter bästa förmåga. Då IT-miljön idag är komplex söker vi dig med servicedeskvana som vill vara med oss i etableringen av en stabil och fungerande support gentemot våra många kompetenta medarbetare.

Du erbjuds
En utvecklingsresa tillsammans med ett team om fyra personer på en arbetsplats med god stämning och familjär känsla. En möjlighet att vara en del av en organisation som präglas av hög yrkeskompetens inom bilbesiktning och stolthet över bidra till en förbättrad trafiksäkerhet. Ett generöst förmånspaket, flexibla arbetstider och trevliga lokaler

Vi tror att du...

• Har mellan två och fem års erfarenhet av arbete i en servicedeskfunktion eller IT-support
• Har grundläggande kunskaper kring IT-infrastruktur så som nät, skrivare, servrar etc.
• Har erfarenhet av att arbeta i Office365-paketet
• Är prestigelös, noggrann, serviceminded och har skinn på näsan
• Har långsiktiga ambitioner med den här tjänsten
• Har flytande kunskaper i svenska

Ifall du har tidigare erfarenhet av att jobba med upprättandet av en ny servicedeskfunktion är det starkt meriterande. Det är också meriterande om du har tidigare erfarenhet av att leda eller koordinera en arbetsgrupp, ansvara över personal eller besitter goda ledaregenskaper.

Praktisk information
• Start: 2/11-2020 med möjlighet till tidigare start
• Anställningsform: Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas)
• Arbetstider: varierar mellan 07:00-20:00, det tillkommer viss jourtid på lördagar som kan förläggas hemifrån.
• Placering: Stockholm, Rissne


I den här rekryteringsprocessen samarbetar Bilprovningen med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare Tom på tom@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag.

Sökord: Servicedesk, IT-support, Kundtjänst, Kundservice, Support

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning (provanställning tillämpas)

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
The Workers Of First Impression AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
The Workers Of First Impression AB (org.nr 559088-2394), http://www.thewofi.se

Arbetsplats
The Workers of First Impression

Jobbnummer
5286054

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från The Workers Of First Impression AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos The Workers Of First Impression AB: