Servicedesk specialist / First line support till Menigo

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-07-14

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med mycket goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Menigo har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Menigo en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Menigo Foodservice AB är en helhetsleverantör och levererar varor åt företag som arbetar professionellt både inom dryck och mat. För att optimera sina leveranser erbjuder företaget rådgivning gällande val av produkter, menyplanering och de bidrar även med sin breda kunskap kring råvaror. Menigo har över 15 000 kunder i Sverige och kontor på flera platser i landet.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedesk specialist ansvarar du för att ge first line support till alla inom Menigos verksamheter. Du tar emot och hanterar IT-incidenter där du genom felsökning och felavhjälpning supporterar ärenden som kommer in. Vidare innefattar dina arbetsuppgifter ärendehantering och att administrera behörigheter. Du ges även möjligt till att utveckla arbetsprocesser tillsammans med dina kollegor.

Inom Menigo pågår en digital moderniseringsresa och du kommer vara en viktig del i att vidareutveckla servicedeskfunktionen inom Menigo. Du erbjuds även goda utvecklingsmöjligheter i rollen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, meriterande med utbildning inom IT
• Erfarenhet av first line support, IT-servicedesk
• Kunskap om felsökning i IT-infrastruktur, Microsoftmiljö och/eller applikationsmiljöer
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

Som person är du serviceinriktad och trivs med att ha många kontaktytor, varpå du har en god kommunikativ förmåga. Du har ett intresse för att hjälpa andra och har ett tillmötesgående tillvägagångssätt. Vidare sätter du alltid kunder och kollegor i fokus och motiveras av att agera problemlösande. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. I rollen förväntas du ta ansvar och driva ditt arbete framåt. Slutligen tror vi att ditt driv och energi bidrar till utvecklandet av Menigos arbetssätt. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Augusti
Plats: Malmö/Arlöv
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-08-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
David Renblad
david.renblad@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7964976

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: