Servicedesk / kundservice / service / IT / till internationellt

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2019-03-28

Företaget
Företaget är ledande inom digital transformation och levererar helhetslösningar inom IT till företag inom näringslivet och offentlig sektor. De har idag en framträdande roll i det digitala ekosystemet och använder sin mjukvara och sina tjänster för att skapa verktyg och lösningar som förenklar vardagen för miljontals människor. De hjälper företag att förnya sin affär genom att fånga möjligheterna med modernisering, digitalisering och innovation och som skapar nya möjligheter baserat på öppenhet, innovationssamarbeten och ekosystem.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Service Desk Agent / 1st line support blir du en del av ett nystartat team. Här arbetar du i utrullningsprojekt och supporterar de ärenden som kommer in tillsammans med dina kompetenta kollegor. Du kommer ansvara för att ta in och lösa kundens IT relaterade problem på ett lugnt och metodiskt sätt i en kundtjänstliknande helpdesk.

För att trivas i rollen ser vi att du är flexibel och nyfiken på att lära dig mer inom IT/teknik för att sedermera hantera mer komplexa ärenden. De ärenden som du hanterar i supporten är kopplat till mjukvara, hårdvara samt kringutrustning vilket innebär felsökning och felavhjälpning i karaktär med en första linjes support / helpdesk.


Kvalifikationer
• Erfarenhet av servicerelaterat yrke
• Tekniskt intresse inom hård- och mjukvara
• Meriterande med erfarenhet av IT-support eller utbildning inom IT
• Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniska intresse. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel i din roll. Du tar egna initiativ och är nyfiken på att lära dig mer. Du är en person som drivs av att jobba i team och att lösa tekniska problem. För att du ska trivas i rollen är du även serviceinriktad och motiveras av att ge service i första klass.

Övrig information:

Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Övrigt: Utdrag ur belastningsregistret kommer att behöva göras. Vi vill att du gör en sådan beställning i samband med din ansökan via länk:
https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsregistret/

Frågor? Kontakta: kristian.beckman@bravura.se

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/.

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: junior helpdesk, helpdesk, service desk, service desk agent, 1st line, first line support, support, supporttekniker, teknisk support, servicedesk, telefon, mejl, service, heltid, mjukvara, hårdvara, ITIL, Windows, SLA, Stockholm

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Kristian Beckman kristian.beckman@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4696637

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: