Servicedesk / IT / Utrullningstekniker / Sommaruppdrag

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-15

Företaget
Evry är ett ledande kunskaps- och IT-företag som verkar på den nordiska marknaden med stor lokal närvaro. De digitaliserar morgondagens vinnare och skapar fördelar som ger svaren på de utmaningar som kunderna ställs inför i den digitala transformationen. Evry har hög verksamhetskompetens kombinerat med teknisk expertis och de IT-lösningar som krävs för att klara kundernas digitala förändringsresa. Företagets 9 000 medarbetare hjälper kunderna att få konkret nytta av IT genom hela näringskedjan, från lösningar och konsulttjänster till outsourcing.


Dina arbetsuppgifter
Som utrullningstekniker / teknisk support arbetar du i ett utrullningsprojekt där användarna lämnar in sina nuvarande enheter och hämtar ut nya. Dessa in- och utlämningar sker i så kallade "kiosker" där du tillsammans med ytterligare utrullningstekniker tar emot och lämnar ut hårdvara och tillbehör samt svarar på frågor och fångar upp eventuella problem. Utrullningsteknikerna kommer även att te emot ärenden från företaget och lösa diverse problem med både hård- och mjukvara på avdelningarna under projektets gång.


Kvalifikationer
• Gymnasial utbildning, gärna inom IT / teknik
• Stort IT-intresse och kunskaper i Windows 10
• Meriterande med erfarenhet av helpdesk eller kundtjänst
• Flytande kunskaper i svenska

Vi tror att du som söker har kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Du motiveras av att få sätta igång projekt och driver ditt arbete av egen kraft. Vidare är du social och trivs med att föra dialoger med nya människor. Slutligen tror vi att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera ditt angreppssätt.

Övrig information:

Start: 13 augusti, uppdraget löper till 7 september
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Lisa Grönborg lisa.gronborg@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4207488

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: