Servicedesk Analyst till företag i Malmö

Gigstep AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2023-02-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk Analyst till företag i Malmö" (publicerad 2023-02-14) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gigstep AB i Malmö, Lomma, Lund, Landskrona, Svalöv eller i hela Sverige

En trevlig servicedesk i Malmö söker nu dig som kollega. Vardagen speglas av hjälpsamhet och teamwork, detta i en kombo av tempoväxlingar. För att lyckas behöver du vara kommunikativ, lösningsorienterad och driven. Självklart är det också viktigt att du har ett genuint intresse för IT och teknik.

Varje dag hanterar du ärende från kunder via telefon, chatt samt e-post. Det är ett växlande tempo där vardagen styrs av händelser i kundens miljö, trots detta håller ni alltid en hög kvalitet och servicenivå.

Vi letar efter dig som brinner för IT och service. Du har troligtvis en IT-utbildning i grunden. Det är ett plus i kanten om du har erfarenhet av 1st line support sedan tidigare. Vi ser gärna att du har kännedom om exempelvis Active Directory, Windows 7/10, Basic Nätverk (TCP/IP, DNS, DHCP), Felsökning, Ärendehantering samt Mobila enheter.

Det är viktigt att du är lyhörd och värdesätter goda kundkontakter. Det är även avgörande för rollen att du är analytisk, noggrann och kan arbeta strukturerat.

Joina oss!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Gigstep AB (org.nr 559187-8227), https://www.gigstep.se/

Arbetsplats
Gigstep

Kontakt
Tilda Johansson
tilda.johansson@gigstep.se
0725254868

Jobbnummer
7407122

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

   

Prenumerera på jobb från Gigstep AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gigstep AB: