Servicedesk

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-05-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk" (publicerad 2018-05-31) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-05-09

Företaget
Tieto är ett av Nordens största IT-tjänsteföretag och erbjuder helhetslösningar för näringsliv och offentlig sektor. Företaget verkar på global nivå inom produktutveckling samt via globala leveranscenter. Bolaget levererar IT-tjänster inom en rad olika branscher, exempelvis telekom och skogsindustrin.

Företagets mål är att utveckla företag och samhälle med hjälp av IT samt skapa möjligheter för deras kunder att transformera sina verksamheter.De tror på utveckling och resultat som märks samt ett kundorienterat fokus i sina utvecklingsprocesser och samarbeten


Dina arbetsuppgifter
Som en av Nordens största IT-leverantörer, ställer Tieto höga krav på sina anställda och på de konsulter som representerar dem. I gengäld får du arbeta med varierande uppgifter med goda möjligheter till egen utveckling. Har du goda ideer och synpunker, kommer du att bli lyssnad till. I den här rollen kommer du bland annat att hjälpa slutkunden med lättare IT- relaterade problem samt eskalera ärenden vidare när behovet finns.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst ett års erfaranenhet av servicedesk och IT-relaterat arbete
• Baskunskaper i ITIL
• Kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Du trivs att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär och kan behålla lugn och fokus i stressiga situationer. Du tycker om att arbeta i team och att nå givna mål tillsammans. Vi tror vidare att du har en förmåga att identifiera kundens problem och sätta det i ett större sammanhang för att hitta bästa lösningen. Du vill ge oöverträffad service för att säkerställa kundnöjdhet i alla leveranser.

Övrig information:

Start: September
Plats: Värtahamnen
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Michaela Rothstein michaela.rothstein@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4134501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: