Servicedesk / 1st line / Helpdesk / IT-support

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-10-01

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Företaget har idag 17 000 medarbetare och är idag Europas ledande konsultföretag inom teknik och arkitektur. Hos företaget får du möjlighet att skapa ett hållbart samhälle genom att arbeta i en organisation som tar ansvar. De erbjuder en omväxlande och dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter till teknisk och personlig utveckling. Hos dem kan du bidra till att skapa den organisation du vill tillhöra och verka i.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som servicedesk agent ingår du ett motiverat och tight team om nio medarbetare. Dina primära arbetsuppgifter är att lösa och ta hand om olika IT och teknikrelaterade problem från interna medarbetare. Du får dina ärenden genom ett ärendehanteringssystem eller via telefon. Ditt viktigaste fokus är att lösa ärendet samt upprätta hålla den höga servicestandarden i teamet. Ärendena har olika karaktärer, allt från mjukvaru- till hårdvaruproblem samt kringutrustning men även fel som uppstår i de olika applikationerna bolaget har, ex. CAD. Är ärendet för komplex eller omfattande skickar du vidare det till 2nd line.

Det finns stora utvecklingsmöjligheter i rollen och den passar dig med stort intresse för IT och teknik samt dig som trivs att agera problemlösande med en hög servicekänsla!

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning, med fördel inom IT eller teknik
• Cirka 1 års erfarenhet av IT- eller tekniksupport
• Stort tekniskt intresse samt viljan att lära och utvecklas
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift

I denna process lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och tekniska intresse. Då arbetsuppgifterna är varierande är det viktigt att du är flexibel och anpassningsbar till olika situationer. Vi ser att trivs i en serviceorienterad roll där du förstår värdet av service och relationen med medarbetare. Du är nyfiken på att lära dig mer och kan hitta lösningar på problem som uppstår. Slutligen ser vi att du är en person som drivs av att jobba i team där man löser tekniska problem tillsammans!

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: helpdesk, service desk, service desk agent, 1st line, first line support, support, supporttekniker, teknisk support, servicedesk, telefon, mejl, service, heltid, mjukvara, hårdvara, ITIL, Windows, SLA, Stockholm, applikationssupport, applikationstekniker, applikation

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
6011088

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: