Servicedesk / 1st line / first line support till Cygate

Bravura / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje, Salem, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Södertälje, Ekerö, Nykvarn, Botkyrka, Huddinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-11-13

Företaget
Cygate är specialiserade på systemintegration för IT och telekommunikation med över 700 medarbetare i Sverige. Företaget är en del av Telia Company och besitter bred teknisk kompetens inom IT-infrastruktur samt är en molnleverantör med höga certifieringar. Företagskulturen präglas av ett starkt teknikintresse och en hög servicenivå.
Nu söker Cygate en ny medarbetare till deras platssupport hos en av deras största och viktigaste kunder i Södertälje. Tjänsten är ett uppdrag på sex månader med mycket goda möjligheter till förlängning eller tillsvidareanställning.


Dina arbetsuppgifter
Som servicedeskmedarbetare ingår du i ett självgående team om två personer som är kundens första linje för alla telefonirelaterade frågor. Majoriteten av dagen bemannar du mejl, telefon och ärendehanteringssystem. På eftermiddagarna sitter du i servicecentret där du erbjuder hjälp till kundens personal gällande deras telefoner, SIM-kort, appar, synkningar och dylikt över disk. Ni samarbetar med IT som har ett servicecenter intill er.
I arbetsuppgifterna ingår även administrativa uppgifter som systemunderhåll, registervård i telefoniapplikationer och faktureringssystem.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Erfarenhet av servicerelaterade yrken är meriterande
• Stort tekniskt intresse
• Du utrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att trivas i rollen är du en person med tekniskt intresse för telefoner, deras inställningar och funktioner. Du har viljan samt intresset att hjälpa andra och att leverera bra service. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs med att ha mycket kundkontakt. För att lyckas i arbetet är det viktigt att du samarbetar med dina kollegor då ni arbetar tätt tillsammans.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Södertälje
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: servicedesk, service, first line, 1st line, telefoni, support, heltid, platssupport, on-site, teknik, IT, admin, administration

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Martin Lotsander martin.lotsander@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0181

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3798179

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: