Servicedesk
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2022-09-01Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetBravura söker för kunds räkning en supporttekniker till ett av Sveriges ledande företag inom sin bransch. Vår kund erbjuder produkter och tjänster inom fast- och mobiltelefoni, bredband, datanät, kabel-tv och innehållstjänster. Mer information ges vid eventuell intervju.
Dina arbetsuppgifterSom supporttekniker är din främsta uppgift att leverera service i världsklass gällande support och felsökning vid tekniska problem, installationer eller andra IT relaterade beställningar. Majoriteten av arbetet sker inom helpdesk, men det förekommer även arbete ute hos kund.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Besvara användarnas IT-relaterade frågor per telefon och mail
• Självständigt felsöka och hitta lösningar på tekniska problem kopplat till IT
• Felsökning av såväl hårdvara som mjukvara och nätverk
• Registrera ärenden i företagets ärendehanteringssystem
Du ingår i ett team av tekniskt kompetenta kollegor som stöttar och hjälper varandra vid behov.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieexamen med inriktning IT eller teknik, alternativt ett intresse för IT/teknik
• Tidigare erfarenhet inom IT- support/helpdesk
• Kunskap eller kännedom inom ett eller fler områden; Windows 10, Office 365, Active Directory
• Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
• Körkort B är meriterande
För att trivas i rollen tror vi att du gillar att hjälpa andra, sätter alltid kunden i fokus och anstränger dig för att leverera lösningar. Då du i rollen ständigt har kontakt med människor har du lätt för att anpassa dig och din kommunikation utifrån person och situation. Utöver din goda datorvana ser vi även att du som söker är noggrann i ditt arbete, har förmågan att hålla struktur och tycker om att göra saker ordentligt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT, IT-support, helpdesk, supporttekniker, Active directory, AD, servicedesk, support, firstline, secondline, thirdline, Malmö, Skåne
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Caroline Christensson
caroline.christensson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 6939827
Observera att sista ansökningsdag har passerat.