Servicedesk
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-05-31FöretagetTieto är ett av Nordens största IT-tjänsteföretag och erbjuder helhetslösningar för näringsliv och offentlig sektor. Företaget verkar på global nivå inom produktutveckling samt via globala leveranscenter. Bolaget levererar IT-tjänster inom en rad olika branscher, exempelvis telekom och skogsindustrin.
Företagets mål är att utveckla företag och samhälle med hjälp av IT samt skapa möjligheter för deras kunder att transformera sina verksamheter.De tror på utveckling och resultat som märks samt ett kundorienterat fokus i sina utvecklingsprocesser och samarbeten
Dina arbetsuppgifterSom en av Nordens största IT-leverantörer, ställer Tieto höga krav på sina anställda och på de konsulter som representerar dem. I gengäld får du arbeta med varierande uppgifter med goda möjligheter till egen utveckling. Har du goda ideer och synpunker, kommer du att bli lyssnad till. I den här rollen kommer du bland annat att hjälpa slutkunden med lättare IT- relaterade problem samt eskalera ärenden vidare när behovet finns.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Minst ett års erfarenhet av servicedesk och IT-relaterat arbete
• Baskunskaper i ITIL
• Kunskaper i Office-paketet
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
Du trivs att arbeta i en serviceroll med allt vad det innebär och kan behålla lugn och fokus i stressiga situationer. Du tycker om att arbeta i team och att nå givna mål tillsammans. Vi tror vidare att du har en förmåga att identifiera kundens problem och sätta det i ett större sammanhang för att hitta bästa lösningen. Du vill ge oöverträffad service för att säkerställa kundnöjdhet i alla leveranser.
Övrig information:
Start: September
Plats: Värtahamnen
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord:
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-06-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichaela Rothstein
michaela.rothstein@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4178928
Observera att sista ansökningsdag har passerat.