Servicebokare / support till erkänd bilåterförsäljare
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2017-01-18FöretagetFöretaget grundades 2005 och är idag Nordens ledande återförsäljare av Nissan med anläggningar i Bromma, Sätra, Malmö, Lund och Falun. Med 135 anställda runt om i landet ger de bästa tänkbara service och jobbar ständigt med att göra bilägandet bekymmersfritt. Kvalitet som står för kunskap och engagemang kombinerat med erfarenhet och kompetens är grundstenar i företagets affärsidé.
Nu söker företaget sin nästa servicebokare som kommer att arbeta från kontoret i Sätra med start omgående.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicebokare har du som huvudsaklig arbetsuppgift att säkerställa serviceavtal och boka in fordon för service hos företagets fem anläggningar. Ditt främsta arbetsverktyg är telefon, där du kontaktar företagets kunder för att boka in deras fordon på service. Därmed verkar du för planering och full beläggning för verkstäderna runt om i landet.
Som servicebokare kommer du också ta emot och hantera inkommande ärenden som dyker upp samt arbeta med merförsäljning. En stor del i din roll är att säkerställa kundnöjdhet. Det gör du genom att se till att som slutit serviceavtal med företaget är nöjda och återkommande.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasieutbildning
• Tidigare arbetslivserfarenhet av serviceyrke med mycket kundkontakt
• God datorvana
• Erfarenhet av Kobra (meriterande)
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Då rollen innebär att du agerar support både internt och externt tror vi att du har en god kommunikativ förmåga samtidigt som du brinner för att ge förstklassig service. Du trivs med att arbeta i grupp såväl som självständigt, vilket också märks genom din förmåga att arbeta proaktivt. Då arbetsbelastningen går upp i perioder är du duktig på att hantera stressiga situationer.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: servicebokare, mötesbokare, kundsupport, support, kundtjänst
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Bäckhed
sofia.backhed@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3269804
Observera att sista ansökningsdag har passerat.