Serviceadministratör - möjlig tillsvidareanställning

Hero AB / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Nu har du tillfälle att komma in i ett globalt och välmående företag inom Medicinteknik/Konsumentelektronik.

Om kunden: Olympus Sverige
Sedan Olympus grundades i Japan 1919, har det blivit en ledande tillverkare av innovativ optisk och digital utrustning för sjukvårds- och konsumentelektroniksektorerna. I över 90 år har vi lett utvecklingen av endoskopi- och mikroskopiprodukter, medicinsk och industriell utrustning, kameror och röstinspelare.

Olympus i Sverige omfattar två divisioner: Imaging Systems (digitala kameror, kikare, diktafoner) och Medical Systems (medicinsk endoskopi, kirurgisk endoskopi,) Företaget omsätter ca 370 MSEK och har ca 80 anställda. Olympus Sverige AB tillhör en världsomspännande koncern med säte i Japan. Läs mer på www.olympus.se

På Olympus försöker vi göra världen till en lite bättre plats varje dag och en säkrare och givande plats för oss alla att leva i. Vi strävar efter att utveckla ny teknik, nya produkter och nya tjänster som uppfyller de tuffaste branschstandarder och erbjuda våra kunder ökad säkerhet, trygghet, kvalitet och produktivitet.

Om tjänsten:
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta administrativt arbete på Serviceavdelningen. Dessa kan vara; kundkontakt i servicefrågor, registrering och uppföljning i de olika system som finns på avdelningen, fakturering, hantering av den låneutrustning som cirkulerar mellan Olympus och kund m.m. För att bli framgångsrik på den här positionen, förväntar vi oss att Du är drivande och effektiv i dina arbetsuppgifter, och hela tiden ser möjligheter till att hitta förbättringar. Vidare ser vi Dig som en positiv och öppen person som gillar teamwork. Serviceavdelningen består idag av drygt tio personer, uppdelat mellan administrativ personal och fälttekniker.

Möjligheter:
Nu har du möjlighet att komma in i ett stort internationellt, ledande företag med god personalpolitik som satsar på utbildning bland sina anställda. Söker du administrativ roll med GODA MÖJLIGHETER till en TILLSVIDAREANSTÄLLNING => SÖK!

Krav:
Vi söker Dig som kan starta omgående och för aktuell tjänst kommer stor vikt att läggas på Dina personliga egenskaper. Du är en person som gärna hjälper till där det behövs med en positiv och prestigelös inställning. Du kan snabbt sätta dig in i nya system, där erfarenhet av SAP är meriterande. Som lägst har Du en avslutad gymnasial utbildning samt goda kunskaper i såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Då Du kan komma att hantera medicinteknisk utrustning där god hygienen är ett krav, är det mycket viktigt att du är en noggrann och strukturerad person.

Tillträde, omfattning och anställning:
Uppdraget är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs av Hero och arbetar hos Olympus i Solna. Arbetet föreligger under kontorstid, heltid, med start omgående med goda möjligheter till en tillsvidareanställning.

Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Natalie på rekrytering@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

Söker du via mobilen?
Det går jättebra att bifoga ditt cv när du har tillgång till en dator. Kom ihåg din inloggning och komplettera informationen så snart som möjligt så har vi allt vi behöver för att du ska bli aktuell för intervju!

"We are heart working"

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-02-09

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Natalie Ebenfelt

Företag
Hero AB

Adress
Hero AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30 11438 Stockholm

Jobbnummer
3310926

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: