Service och support på kontor
Kontorsfixarna Stockholm / Vaktmästarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla vaktmästarjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kontorsfixarna Stockholm i Solna,
Stockholm eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2015-10-27Om tjänstenMår du bra av att underlätta för andra? Trivs du med ett varierande och rörligt arbete där att ge service och support till dina kollegor är ditt huvudsakliga fokus? Gillar du att få återkoppling på ditt positiva och serviceinriktade sätt att lösa uppgiften på? Vi söker just dig till en av våra kunder, en Sverigefilial för en dansk koncern. Det svenska kontoret ligger vid Arenastaden i Solna, på kontoret arbetar drygt 200 personer.
Om företagetVi söker just dig till en av våra kunder, en Sverigefilial för en dansk koncern. Det svenska kontoret ligger vid Arenastaden i Solna, på kontoret arbetar drygt 200 personer.
Dina arbetsuppgifter• Ansvar för att sköta om kontorets lokaler på 4000 kvm och dess öppna ytor
• Se över konferensrummen och säkerställa att de är i snyggt skick
• Se till att IT-utrustningen fungerar och övrigt material finns i konferensrummen
• Fylla på och rengöra kaffemaskiner, se över tillbehör i kök och pentryn
• Hantera post och paket, in-och utgående leveranser
• Ta hand om och koordinera interna flyttar
• Agera första support avseende enklare IT-ärenden
KvalifikationerVi söker dig som brinner för service, triggas av att hjälpa andra samt drivs av att leverera på topp. Du tar ansvar för ditt arbete, arbetar proaktivt och följer upp din leverans. Du är den som dina vänner ringer när det kommer till tekniska frågor om mobiltelefoner, datorer och dess tillbehör. Att du dessutom har en positiv inställning, är social, framåt, kavlar upp ärmarna och hugger i där det behövs gör att du kommer att trivas och passa in bra.
• Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet
• Merit om du har erfarenhet från en liknande roll inom kontorsadministration
• Erfarenhet av serviceroll t.ex från restaurang- eller hotellbranschen
• Engelska och svenska hanterar du väl.
• Talar och förstår du danska är det en merit
• Du gillar IT och teknik
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem är en merit
• Du har vana av både PC och Mac
Övrig informationDu blir tillsvidareanställd hos oss på KFX HR-partner men arbetar hos vår kund i Stockholm. Uppdraget löper tills vidare och startar 4 januari 2016, urval sker löpande så sök tjänsten redan idag! Vid frågor kontakta ansvarig rekryterare, Susanne Järleby på 08-663 99 00.
Välkommen in med din ansökan!
Sökord: internservice, reception, kontorservice, växel, telefonist, kontorsassistent,
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-27
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2092
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSusanne Järleby
susanne.jarleby@kfx.seFöretagKontorsfixarna Stockholm
AdressKontorsfixarna Stockholm
Sturegatan 38
11436 Stockholm
KontorsadressSturegatan 38, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2499147
Observera att sista ansökningsdag har passerat.