Service & Administration Manager till Happy Boss

Happy Boss AB / Chefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Happy Boss AB i Solna, Stockholm, Tyresö, Uppsala, Jönköping eller i hela Sverige

Sedan starten för 10 år sedan har Happy Boss blivit tilldelade flertalet utmärkelser - exempelvis har vi blivit DI Gasell samt nominerade till Entrepeneur of the Year.
Senaste bokslutet omsatte Happy Boss ca 118 miljoner och har som mål att inom 5 år omsätta 500 miljoner.

Vi på Happy Boss har lång erfarenhet av att hjälpa företag effektivisera sina kontorslösningar och vi vet vad som verkligen krävs för att kunden ska vara nöjd. Vi är experter på relationsförsäljning som vi vet är det allra viktigaste inom försäljning. Happy Boss erbjuder ett och samma avtal för företagets all kontorsteknik där service ingår. Vi hjälper företag att hitta den bästa lösningen inom facilitetslösningar, IT, dokumenthantering, telefonilösningar, konferensteknik, rekrytering med mera.

Då företaget är i en spännande tillväxtresa så behöver vi nu förstärka vår organisation med en Service & Administrations Manager.

OM TJÄNSTEN

Du kommer arbeta med glada och engagerade kollegor som satsar på kvalitet och service.
Rollen som Service och Administrativ Chef innebär totalansvar för den operativa verksamhet i Sverige (exkluderat sälj och ekonomi). Du ansvarar för att alla våra tjänsteområden och produkter levereras i enlighet med våra verksamhetsmål, ekonomiska mål och effektivitetsmål. Vårt ekonomiska mål är att inom 5 år nå 500 miljoner i omsättning med en god vinstmarginal.

Som chef för Service och Administration för företagets samtliga affärsområden kommer du att ha en mycket viktig roll i företaget och du kommer att vara ansvarig och insatt i företagets alla produktområden samarbetspartners och underleverantörer samt vara en del av ledningsgruppen.

Rollen handlar till stor del om att prioritera och fatta rätt beslut. Tjänsten innefattar att vara en lyhörd och coachande ledare som kan få andra att växa och få vår säljorganisation, serviceorganisation samt vår backoffice att samverka optimalt.

Du kommer att ha ett övergripande ansvar för order, inköp, kundtjänst, lager, leveranser, projektledning samt service.

Strategier för hur företaget ska jobba med leveranser, sammarbetspars och underleverantörer är också ett långsiktigt arbete som du kommer vara med att bygga upp tillsamammans med Happy Boss VD.

VAD VI ERBJUDER

• Mycket goda möjligheter att påverka den spännande tillväxtresa vi nu står inför
• En möjlighet att vara en del av och leda en ett av Sveriges mest snabbväxande FM bolag.
• Förmånligt bonusprogram.
• Arbeta i ett familjärt bolag där du lär känna dina medarbetare.
• Möjlighet till optionsprogram.
• Ett företag som tycker om att jobba tillsammans och har höga ambitioner.

Publiceringsdatum
2022-03-24

Arbetsuppgifter
Som Service och Administrativ Chef kommer du leda arbetet för vår backoffice, kundtjänst och serviceorganisation som förnärvarande består av 12 medarbetare som utgår från kontoret i Solna. Dina ansvarsområden kommer bestå av följande:

Tillsammans med ledningsgruppen etablera, leda samt exekvera bolagets strategi och affärsplan

Vidareutveckla processer och skapa prioriteringar, mål och resursplaner inom våra största affärsområden som idag är Facilitylösningar såsom lokalvård, kaffemaskiner, växter etc, IT - Telefonilösningar, Printlösningar, Rekrytering och bemanning

Stötta, coacha och leda dina team mot såväl bolagsmål som personliga utvecklingsmål

Identifiera möjligheter att automatisera och förbättra flöden internt och ifrån våra underleverantörer

Utforma Performance Measurements för att mäta och följa upp mot KPI:er

Ständigt nära samarbete med övriga i ledningsgruppen och ägare vid affärskritiska beslut

Arbeta nära hela verksamheten, i möjligaste mån, för att identifiera möjligheter eller utmaningar i tid.

Projektleda större leveranser

VI SÖKER DIG SOM

Formella meriter är viktiga, men dina personliga egenskaper väger minst lika tungt. Rätt person triggas av utmaningen att göra oss till det ledande e- handelsbolaget i Norden.

• Har erfarenhet av att ha drivit arbetet i ett tillväxtbolag och varit delaktig i en tillväxtresa.
• Har erfarenhet av beslutsfattning som påverkar ett bolags tillväxt och lönsamhet.
• Mycket goda ledaregenskaper med praktisk erfarenhet i roll med personalansvar.
• Du är van att omvandla strategier till konkreta handlingsplaner.

Du som har drivet och kvalifikationerna för denna utmaning kommer bli belönad med din livs karriärresa!

Övrig information
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-09-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Happy Boss AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Happy Boss AB (org.nr 556838-4076)

Arbetsplats
Happy Boss

Kontakt
Fredrik Belfrage
fredrik.belfrage@happyboss.se

Jobbnummer
6471057

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Happy Boss AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Happy Boss AB: