Service manager till Banqsoft
TNG Group AB / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos TNG Group AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vi växer och söker nu en service manager till vårt kontor i Stockholm som vill ansvara för en eller flera av våra största kunder.
Drivs du av att hjälpa kunder och är duktig på att bygga långsiktiga relationer? Som Service Manager på Banqsoft kommer du att ha en nyckelroll i utvecklingen och leveransen av branschens bästa finansiella lösningar inom bank och finans. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
Vi erbjuder dig möjligheten att ansluta sig till vår fortsatta tillväxt med marknadsledande programvaruportfölj för banker och finansiella institutioner. I rollen som Service Manager ges möjligheten att kommunicera direkt med stora, starka varumärken och komma nära strategiska och viktiga diskussioner med intressanta beslutsfattare. Vi fokuserar på din utveckling och vad det gäller partnerskap kommer vi att skapa en strukturerad karriärplan för dig.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Du ansvarar för att hjälpa kunden att samordna och planera kring förbättringar, stötta och driva förändringsarbete och framförallt ansvarar du för att Banqsoft levererar enligt avtalen.
Dina arbetsuppgifter innefattar:
* Etablera relationer med kunder
* Identifiera kundbehov och affärsmöjligheter. Kommunicera detta till beslutsfattarna internt och till kund
* Koordinera och stödja kunden i planering och genomförandet av IT-projekt
* Uppföljning med olika beslutsfattare under genomförande och användning av våra produkter och lösningar
* Samarbeta med Key Account Manager inom försäljning och affärsutveckling
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Vi sitter i ljusa lokaler på Wallingatan 2 centralt i Stockholm. Tjänsten är med start inom en månad och kan bli en rekrytering eller ett konsultuppdrag med möjlighet till förlängning eller överrekrytering. Hos oss kommer du att uppleva en platt struktur med duktiga och inspirerande kollegor. Du kommer att ha ett tätt samarbete med alla affärsenheter för att hålla dig uppdaterad om Banqsofts produkter och tjänster.
VEM ÄR DU?
Vi söker dig som har en högskoleutbildning inom ekonomi, teknik eller IT. Du har minst 5 års relevant arbetslivserfarenhet, gärna från en liknande roll. Vi ser att du har god förståelse för bank, finans och FINTECH industrin och meriterande är det om du har erfarenhet från mjukvarubranschen. Du har ett tekniskt intresse och goda kunskaper i svenska och engelska, såväl skriftligt som muntligt eftersom kommunikationen med kund sker på båda språken.
För att bli framgångsrik i rollen är du en trygg och effektiv kommunikatör som snabbt vinner förtroende.
Du är trovärdig med en hög grad av serviceanda och anpassningsförmåga eftersom du äger kundupplevelsen och Banqsoft rykte bland kunderna. Genom att vara en tydlig, strukturerad och motiverande projekt samlar ett team mot ett gemensamt mål och att säkerställa leverans av hög kvalitet.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-02-13ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktClaudia Ullreich Engmer
cue@tng.se 0734 34 64 56
FöretagTNG Group AB
AdressTNG Group AB
Västra Järnvägsgatan 15
11164 Stockholm
KontorsadressVästra Järnvägsgatan 15
Jobbnummer 3317762
Observera att sista ansökningsdag har passerat.