Service Manager Telefoni/Kommunikation
Telemanagement Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telemanagement Sverige AB i Stockholm,
Göteborg eller i
hela Sverige Som Service Manager hanterar du taktiska kommunikationsfrågor hos våra kunder, som exempelvis, leverantörsstyrning, uppföljning av kostnader, avtal och kvalitet och att arbete med utveckling inom kommunikationsområdet.
Några krav på rollen;
• Mycket god erfarenhet av telefoni och kommunikationslösningar
• Vana vid administrativa rutiner inom kommunikationsområdet
• God vana att hantera och följa upp avtal och kostnader och driva frågor mot annan part
• Van att driva utvecklingsfrågor
• Mycket god förmåga att kunna överblicka och hantera processer över längre perioder
• Förmåga att leda arbetsgrupper med egen, kundens eller andra parters personal
• Vara kommunikativ och ha ordningssinne
• Svenska och engelska i tal och skrift
Din kompetens och erfarenhet har du skaffat på olika sätt men framför allt har du arbetat i ledande förvaltningsroller med komplexa telefoni och kommunikationslösningar, som konsult, tele/kommunikations-ansvarig eller liknande och du har minst 5-års erfarenhet inom detta område.
Miljön är dynamisk och vi kan erbjuda spännande utmaningar.
Läs mer oss och våra tjänster på vår hemsida innan du skickar in din ansökan.
Kontakta vår affärsområdesansvarige, Jonas Magnusson
tel: 070 653 11 54 eller skicka in din ansökan omgående via mail
Publiceringsdatum2014-06-19Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@telemanagement.seKontaktJonas Magnusson 070 653 11 54
FöretagTelemanagement Sverige AB
AdressTelemanagement Sverige AB
Box 47005
10074 STOCKHOLM
KontorsadressÅrstaängsvägen 11
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7752000
Jobbnummer 1916837
Observera att sista ansökningsdag har passerat.