Service Manager i Stockholm

ISS Facility Services AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos ISS Facility Services AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

ISS Facility Services vision är att bli världens främsta serviceorganisation och nyckeln till att vi kommer lyckas ligger i våra medarbetare. På ISS Facility Services levererar vi en serviceupplevelse som hjälper våra kunder att nå sina mål och det som främst särskiljer oss i branschen är vår förmåga att stärka och lyfta våra medarbetare. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag med 40 000 medarbetare i Norden och med närmare 500 000 medarbetare världen över är vi världens fjärde största privata arbetsgivare. Med vår unika leveransmodell där flera tjänster samordnas och levereras med egen personal ser vi till att levandegöra 'The Power of the Human Touch' i hela vår serviceleverans. Vill du också bli en del i vår globala organisation och i vår resa till att bli världens främsta serviceorganisation?

ISS är på en resa mot vår vision att bli världens främsta serviceorganisation. Det är en ambitiös målsättning, satt av en målmedveten organisation. På ISS sätter vi service i första rummet och strävar ständigt efter att bli ännu bättre. Vi levererar "Service with a human touch" så att kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet.

Till vår verksamhet hos en kund på Södermalm i Stockholm söker ISS en serviceinriktad, driven och engagerad service manager som vill utveckla människor och kundens verksamhet.

Dina ansvarsområden: ISS erbjuder dig en plats i en organisation med tydliga värderingar, hög kvalitetsmedvetenhet och en stark vilja att lyckas med att utveckla medarbetare och chefer.

Som Service manager har du ekonomiskt ansvar och personalansvar för ett tiotal personer inom ditt driftområde. Du förväntas kontinuerligt bevaka branschen och arbeta aktivt för att öka den organiska tillväxten genom merförsäljning och tjänsteutveckling. I rollen som Service manager ansvarar du vidare för den lokala kundrelationen och att arbetet bedrivs i enlighet med gällande kundavtal. I samarbete med kund strävar du efter ständiga förbättringar och utveckling av ISS leverans.

För oss på ISS är ledarskap viktigt. Genom ditt goda ledarskap förväntas du skapa förutsättningar för dina medarbetare att kunna utvecklas och prestera. Som service manager ansvarar du självklart för att verksamheten leds mot uppsatta mål i nära samarbete med kunden, medarbetare och närmaste chef.
Du ansvarar för att verksamheten är optimalt dimensionerad och bemannad. Dessutom är du inte rädd för att själv kliva in i den dagliga driften för att stötta dina medarbetare när så behövs.

Att arbetet bedrivs i överensstämmelse med lagar och övriga avtal samt ISS policys och värderingar är en självklarhet för dig i rollen som Service manager.

Din profil: Vi söker dig som är en strukturerad och kommunikativ ledare med förmåga att motivera din omgivning till att leverera resultat vilka överträffar uppsatta mål. För att lyckas i rollen behöver du ha ett genuint intresse för affärsutveckling samt en vilja och förmåga att skapa nya affärer. Du är självgående och drivs av att ständigt vidareutveckla och strukturera befintlig verksamhet, samtidigt som du värdesätter effektiva processer, hög kvalitet och kundnöjdhet. Framförallt delar du också vår passion för att leverera Service with a human touch till ISS kunder!

Som Service manager på ISS förväntas du ha en utvecklad ledarförmåga som kännetecknas av struktur, kommunikation, stabilitet, resultatorientering och medarbetarutveckling. Erfarenhet av ledarskap är därför meriterande. Då arbetet innebär många personliga kontakter både inom och utanför organisationen krävs en god samarbetsförmåga samt ett intresse för människor. Du har vidare en god förmåga att skapa förtroende och utveckla långsiktiga relationer. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet.

Du har gymnasieutbildning och erfarenhet av ledarskap, ekonomi, personal och kundrelationer. Troligtvis har du även erfarenhet från en personalintensiv servicebransch. Du kommunicerar mycket väl på svenska i både tal och skrift, samt känner dig väl förtrogen med Microsoft Office och anda vanligt förekommande IT-miljöer.

Vid frågor om tjänsten: Vänligen kontakta rekryteringsansvarig Key Account Manager Joakim Nilsson på joakim.nilsson@se.issworld.com eller 070-794 44 01

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2019-04-02

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ISS Facility Services AB

Adress
ISS Facility Services AB
Box 47635
11794 Stockholm

Kontorsadress
Box 47635

Jobbnummer
4706144

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från ISS Facility Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos ISS Facility Services AB: