Service Manager
Senterprise AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Senterprise AB i Stockholm,
Eskilstuna,
Örebro,
Sundsvall,
Göteborg eller i
hela Sverige Senterprise är det ledande konsult- och rekryteringsföretaget inom Microsoft. Med snabbhet och hög kvalitet erbjuder vi konkurrenskraftig IT-rekrytering och uthyrning av IT-konsulter inom samtliga Microsoft-områden. Besök oss på
www.senterprise.seOm Kunden
Vår kund är sedan 1965 Nordens marknadsledare på resevaluta. Sedan mitten av år 2003 erbjuds även ett växande utbud av andra banktjänster; inlåning, utlåning, betalningsförmedling, kassaservice samt kredit- och betalkort. Kunden finns på över 130 centralt belägna platser över hela Norden
Publiceringsdatum2013-10-14Dina arbetsuppgifterSom Service Manager ska du leda processer och se till att planer sätts så att IT-tjänster kan återhämta sig och fortsätta även efter en allvarlig händelse inträffar. Det handlar inte bara om reaktiva åtgärder, även att vidta proaktiva åtgärder för att minska risken för en katastrof är viktiga arbetsuppgifter. Det blir din uppgift att utföra riskbedömningar för varje IT-tjänst för att identifiera de tillgångar, hot, sårbarheter och motåtgärder som finns. Du ska även göra en beredskapsplan samt testa, granska och revidera planen på en regelbunden basis.
Kvalifikationer• Minst 3 års erfarenhet inom området som Service Manager
• Erfarenhet av ITIL
• Svenska och engelska, flytande i tal och skrift.
• Erfarenhet av ledarskap
Dina personliga egenskaper• Öppen
• Social
• Lagspelare
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMathilda Nilsson
FöretagSENTERPRISE AB
AdressSENTERPRISE AB
Adolf Fredriks Kyrkogata 13
11137 Stockholm
Jobbnummer 1676078
Observera att sista ansökningsdag har passerat.